Gå til innhold

ånei...da har jeg begynnt å lekke råmelk;-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

måtte bruke ammeinnlegg fra uke 25 med førstemann, og nå er jeg bare 20+2 og kranene er åpne..syns det er et pes med ammeinnlegg, og alt er så bortkastet siden jeg likevel ikke kan amme;-(

MEN, det er jo et tegn på at kroppen fungerer, og jeg kunne jo hatt langt verre ting å klage over;-)

flere som lekker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det var da tidlig :) Kan du ikke amme? Som i etter at nurket kommer? Eller mener du nå?

Jeg,igjen, drømte i natt at jeg lakk sinnsykt fra brystene... Det dryppet over alt. Husket da plutselig hvordan det var å amme med ene brystet mens man holdt håndkle under den andre ;P

Forrige gang hadde jeg motsatt problem da... Jeg fikk ikke melk før en uke etter fødselen...Hvilket gav meg et helvete da jeg skulle endelig amme. Håper jeg får melk tidligere denne gangen... Gjerne ikke uke 20..Men litt tidligere ihvertfall.....

Skrevet

jeg kan ikke amme pga medisiner jeg må begynne på umiddelbart etter fødsel..ammet ikke jenta mi heller...jeg hadde sikkert vært en fantastisk melkemaskin, siden jeg lekker allerede;-)))

man drømmer ufattelig mye rart..har jo hørt mange drømme om hvilket kjønn babyen blir, men jeg drømte at jeg hadde en pubertal, langhåret gutt på 150, som tviholdt rundt livet midt!!!

Skrevet

Ja,jeg har måtte begynne med ammeinnlegg. Begynte i forrige uke, og da var jeg 22 uker på vei. Har lekket en liten stund før det. (Men bare på natta!) Men nå kommer det litt i ny og ned..

Skrevet

Jeg begynte faktisk i kveld! Begynte å klø sånn på ene brystvorta, så klemte litt, og der kom det jammen det melk.. Klør enda!! :/ Er 22+2.

Skrevet

Er det så mye at det renner eller bare litt småtteri?

Hos meg er det bare litt småtteri fra den ene siden. Går greit med bare vanlig BH, men tar jeg av bh'n så lekker det flekker på skjorta huff..

Førstegang for meg da, så jeg skvatt litt første gangen. Litt bekymret også, for avotil er det hvitt, blankt og noen ganger litt gulaktig.. Er vel ikke betent tenker jeg?

Skrevet

Jeg begynte å lekke masse i uke 17 forrige gang. Jeg bare venter på det nå, er 26+0, men foreløpig slipper jeg unna lekkasjene denne gangen (selv om det er melk der altså).

Dritt med ammeinnlegg allerede i svangerskapet ja. Føler med deg.

Skrevet

afea:er nok ikke betennt...varierer ofte fra klart til nærmere gult denne råmelka.viktig å ikke klemme ut pga at det kan gi betennelse...

det renner ikke ut enda, men pipler litt innimellom...mest om kvelden og natta...men husker fra forrige gang at det gikk raskt over til å lekke mye;-(

Skrevet

Ja, er sant som Diamanda Galas sier at det skal være gult noe av den råmelka. Er ikke betent nei.

Husker det rant såpass mye at jeg fikk store hvite flekker på sorte gensere på jobb sist. Pinlig. Spesielt siden jeg måtte ha kundekontakt. Og jeg kunne aldri vite når det kom heller.

Kanskje det har stabilisert seg denne gangen, siden jeg er andregangs. Håpe håpe.

Skrevet

Tusen takk for svar, ble litt beroliget nå. Håper på å kunne amme, så da er det bel bra at det viser at det er noe futt der inne :D

Skrevet

He he, ja om du lekker råmelk er det hvertfall futt:) Men selve melkeproduksjonen, den voldsomme, kommer ofte ikke før et par dager etter fødsel. :) Og da er det skikkelig melk, ikke bare sånn gul gugge. :)

Skrevet

jeg har hatt råmelk i 10 uker jeg nå :-0 er i uke 24

Jeg er førstegangs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...