baby2010? Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Sluttet på Cerazette 21 januar (ikke mens når jeg gikk på dem). Fikk mensen første gang etter pilleslutt 1 mars. Slet med å finne eggløsningen, hadde to dager hvor testene var positive om morningen, men negative på kveldene. Tror det var 12 og 16mars. Hadde IKM 28 mars.....men ingen tegn til TR enda!! Tatt 2 gravididtetstester, men begge negative....billigtester stav. Siste tok jeg søndag 5 april.... Er på dag 43 nå, skal jeg kjøpe cb og teste eller bare vente på TR? Er vell liten sjanse for at jeg er gravid?
Tweak Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Jeg tror kroppen din forsøkte seg på el men ikke helt fikk det til siden du ikke har fått mensen enda og har negative g-tester... Det kan ta litt tid før ting stabiliserer seg igjen etter pilleslutt, du ventet jo lenge fra pilleslutt før første mens og neste kan ta tid den også... Jeg tror du bare skal se det an litt jeg, og teste med billigtester med kanskje en ukes mellomrom hvis du vil, bare for å være sikker. Det jeg ville ha gjort, he he, var å teste for el hver dag med strips fra billige tester (gjorde det en syklus, testet hver morgen og ganske mange ettermiddager også!). Kostet meg et par hundrelapper, og jeg fikk heller aldri el den syklusen... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå