pilutta Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Er så spent på hvem som bor i magen min og snart får vi vite det, men ettersom vi ikke spurte om kjønn på UL er det ekstra spennende nå like før termin. Noen som vil tippe ut i fra mine tegn? -unnfanget i Juli. -kvalm og uvel fra uke 7-18 -svært ømme bryster frem til uke 17, men ikke vokst så veldig -humørsvingninger og et eksploderende sinne (skammer meg) -magen var høy i begynnelsen, men den har sunket de siste månedene -magen er ganske bred,spiss på toppen, men sees ikke bakfra. -veldig fett hår -liker både surt og søtt -elsker kjellerlukt og saftis -veldig kvalm av parfyme og såpe de første 4 mnd. -svært trøtt og sliten, rett og slett "giddalaus" -klarte bare å drikke vann de første månedene, alt annet var kvalmt. -lav blodprosent og jern -knallgul urin Kommer ikke på mere jeg, noen som vil gjette gutt eller jente?
Aurora jenta mi Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Hehe..tegna var helt like mine, påfallende faktisk.Jeg hadde termin i april..så unnfanget på veldig likt tidspunkt.Kjempefett hår..uff, så ikke mye bra ut.Eeeelsket alt som var svært surt, eller søtt.Kjempetrett.Ble kvalm av alt annet enn vann og juice.Kvalm fra ca uke 6-15.Svimmel pga lav blodprosent og jern.Var et hormontroll...hadde jeg ikke hatt en så tålmodig pappa der, så hadde jeg aldri kommet gjennom med vettet i behold.Var sint på alt og alle-utenom den lille bebien;) Jeg fikk ei jente
Aurora jenta mi Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 forresten, husker at jeg eeeelsket epler...??
Aurora jenta mi Skrevet 12. april 2009 #7 Skrevet 12. april 2009 Ps:) Fødte på termin:) Lykke til!Skulle ønske det var meg-babysjuk igjen
Gjest Skrevet 13. april 2009 #9 Skrevet 13. april 2009 Gutt tror jeg, mest likt til guttene det der på meg, untatt humøret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå