AnTiLoPeSvIn Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Har ikke sett henne her på evigheter. Er hun ikke her lenger? Non som vet noe?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Hun fant ut at hun skulle gi seg her siden minstebarnet var blitt over 3 år.
-MtG- Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Jeg så henne da senest for et par dager siden:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Ja hun har vært innom etter hun sa det, men ikke så mye som før. Er ikke bare bare å kutte rett av heller. Man må vel trappe ned )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå