Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 http://www.dinbaby.com/felles/mor_og_barn_undersoekelsen/mor_og_barn_undersoekelsen_2005/jo_flere_barn_jo_mere_sex/(language)/eng-GB Hva tror dere er grunnen?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 De har mye sex,- DERFOR har de mange barn...Altså tenk motsaatt vei ) Måtte bare ;o)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Jeg tror de er stort sett litt lykkeligere, og med lykke kommer sexen. Hilsen mamma til flere enn gjennomsnittet. :-p
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 jo mer sex, jo flere barn, det er jo helt logisk neida, men stemmer nok det som sies over her... en velger ikke å få mange barn hvis man ikke har det bra i utgangspunktet, og i gode forhold har man ofte mye sex...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 vi har flere barn, og forholdsvis ofte sex. Vi er begge i fulle jobber, og har mange interesser ellers. Vi bruker sex til litt av hvert: Både for å dekke de fysiske behovene, men også til å ta vare på det vi to har oss imellom; nemlig intimiteten. Vi bruker aldri hjelpemidler eller andre partnere- vi klarer oss med hverandre og vårt naturlige ekstrautstyr. Tror det er mye hvite løgner ute og går om at man må ha det ene eller det andre for et vellykket sexliv. Vi er begge i midten av tredveårne med fire barn fra 0-13 år. Hver tredje dag har vi sex- i snitt.
Sånn kan det gå Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 Om man ikke har det godt i parforholdet og også i sexlivet holder man ikke sammen så lenge at man rekker får mange barn. ;-) Det ligger nok en del i det at par som har det veldig godt sammen på alle måter og har overskudd og energi både til familie og partner, generelt sett har en økt tendens til å ha lyst på å få flere barn inn i familien.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 Enig. Har man det godt, og føler man passer sammen på godt og vondt, får man ofte lyst på mange barn. Og da må man ha sex. Haha
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #9 Skrevet 13. april 2009 dere missforstår endel, har man ikke godt sexliv så holder man heller ikke ut sammen. ikke glem det.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #10 Skrevet 13. april 2009 Hmm, det er da vel akkurat det som er blitt sagt flere ganger allerede i denne tråden?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #11 Skrevet 13. april 2009 Nei, de sier bare at har man et godt forhold i tykt og tynt så får man godt sexliv. Men ofte er det motsatt, har en et godt og fint sexliv så får man et godt forhold også. har man lite og ingen sex får man forhold som går i stykker.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #12 Skrevet 13. april 2009 "Vi bruker sex til litt av hvert: Både for å dekke de fysiske behovene, men også til å ta vare på det vi to har oss imellom; nemlig intimiteten."
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #13 Skrevet 13. april 2009 De har så mange unger at de ikke får barnevakt, så de har aldri tid for seg selv. Derfor har de sex for å ha noe å gjøre, går jo rundt gubben og unga hele helgen....
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #14 Skrevet 13. april 2009 "de har aldri tid for seg selv." Det vil da vel virkelig ha motsatt effekt... *lol*
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #15 Skrevet 13. april 2009 *dust* de har ikke barnevakt, altså de kan ikke feste og sosialisere som andre. Har en venninne med 6 unger og det skjer en gang i skuddåret at de er på fest og da er det gjerne et bryllup de prioterer. Hun har masse sex, men som hun sier selv: vi er jo hjemme hver helg! Jeg har to barn, og har sex 1 til 2 ganger i uka, men til gengjeld er jeg med på mye, trener 2 kvelder i uka, e rofte med venninne rosv. Men det viktigste av alt: hun er fornøyd med sitt liv og jeg er fornøyd med mitt så da er det jo egentlig samme faan hvor ofte man har sex!
Bare™ Skrevet 13. april 2009 #17 Skrevet 13. april 2009 Man tar/får og gir i et forhold. Hva som er mye/ ofte sex er vel kanskje ikke antall dager, men at begge partene er like fornøyde? Her i huset måles ikke det i antall utløsninger pr uke, så er det sagt.. Fungerer ikke sexlivet har ikke mannen min noen spesiellt hyggelig kone- og omvendt, så det er veldig viktig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå