Gå til innhold

Drømmer om å sovne inn å aldri våkne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke nølt hvis jeg ikke var alene med de 2 barna mine. kunne ønske livet var bedre og at barna hadde ei mor som klarte noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er deprimert, og må søke hjelp. Nå!

Skrevet

For din egen skyld, dine barns skyld og alle rundt deg sine skyld; SØK HJELP!!!! Det er mange som bryr seg om deg, bare ikke lett å se det alltid!

Skrevet

føler det samme. Hadde det ikke vært for datteren min hadde jeg sikkert gjort det

Skrevet

uff, jeg og.

jeg må søke hjelp etter påsken. Jeg skjønner det. godt å se at det ikke bare er meg. klem til dere.

Men la oss ALDRI gjøre noe med det. jeg har slettet brevet mitt har kommet frem til at de ikke er en god løsning , takket være en brå død i familen og jeg så alle de jeg er glad i sørge i kirken og jeg vil ikke at de skal sitte og gråte, for jeg gjorde det slutt. Jeg vil ikke påføre familen og vennene mine den smerten.

Skrevet

Hva er det som hadde gjort livet bedre, og hva er det du ikke klarer? Eller heller; hva er det du KLARER? Noe er det, nemlig:)

At det kan være motbakker og slitsomt når en er alene med 2 barn, det vet jeg. Er der selv, og har vært der helt siden jeg fikk eldste.

Men som min bestemor sa til meg; husk at bak skyene er himmelen alltid blå.

Ellers råder jeg deg til å snakke med legen din om dette. Det kan være en depresjon.

Skrevet

HI her, jeg har søkt hjelp for lenge siden. har vært deprimert siden jeg var 15. er 24 nå. Ingen medisiner funker i lengden. Alt er bare dritt. Vurderer sterkt og få foreldrene mine til og overta omsorgen for barna en periode, og legge meg inn på psykriatisk, men så har jeg ikke samvittighet til det heller. men det tar på å gå rundt med selvmordstanker dag ut og dag inn. og gå hjemme med et spedbarn og en 4 åring alene. Lykke til dere andre som sliter.

Skrevet

Det verst er at jeg har ingen grunn for og skulle være sånn, kroppen min, hjernen min er bare helt forstyrret. skjønner ikke hvorfor depresjoner skal komme ut av intet. hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...