coconøtt Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Noen som har gode forslag til ett fint, søtt eller tøfft jentenavn til en hund? Håper på mange tips!! :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Dersom jeg kommer til å skaffe meg en tispe så skal hun hete Tanja
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Xena Beauty ;o) På canis.no TROR jeg det finnes en oversikt over hundenavn.. Lykke til!
Gjest Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Tara Nelly Kiara Leona Liva Frøya Tilla Molly Moa
power puff Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 kanutten er kjempe fint! eller ronja eller mira
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå