Gjest Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 ..at du har strøket dem av verdenskartet, telefonkatalogen og julegavelista, samt i store bokstaver forklart dem at om så helvete fryser til og storken blir utkonkurrert av flygende griser kommer de ikke over dørstokken din (eller du over deres) - altså, når undermennesker av den sorten plutselig skjenker deg en stor og uhåndterlig gave, tror de at de på en effektiv måte har kalket graven og all råttenskapen er vekk? Neppe. Eat shit and die, mora di er mann og faren din knuller geiter.
fru tekopp Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Når du behandler noen sånn, er det gjrne fordi man egentlig liker dem, men er skuffet over å bli oversett. Er det noen ma virkelig ikke liker, overser man det og går videre i livet. Eller man kan ta en joik...
Gjest Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Eller man kan ganne dem. Gjerne mens man joiker.
Gjest -<<- Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 Hah! Snakk om å lage skravletendenser her, en solid "vi hater svigermor"-konflikt faktisk. Fortell mer! (Jeg henter popcornet)
Gjest Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 Episke dimensjoner, tidsramme dobbelt av Odysseen... skal skrive et kvad på sikt...
prekæs Skrevet 13. april 2009 #9 Skrevet 13. april 2009 Jeg tror hun vil bli venn. Jeg hadde i hvertfall ikke giddet å gi bort dyre ting til folk jeg ikke ville være venn med. Strekk ut en hånd du...
Gjest Siklerotte Skrevet 13. april 2009 #10 Skrevet 13. april 2009 Der har du definisjonen på rent hat.
Gjest Skrevet 13. april 2009 #11 Skrevet 13. april 2009 De vil ikke være venn. De vil bare dominere landskapet. Og de er vant til at det funker med penger. Men de er ikke vant til meg.
Gjest Skrevet 13. april 2009 #12 Skrevet 13. april 2009 Eller på den komplette likegyldighet ispedd en robust og sunn dose forakt...
fru tekopp Skrevet 16. april 2009 #13 Skrevet 16. april 2009 Syns det er synd at faren min knuller geiter. Liker ikke at han er utro mot reinsdyrene våre. Og når han kommer joiker han så hele vidda kan høre det!
Gjest Skrevet 16. april 2009 #14 Skrevet 16. april 2009 La meg gjette: Du hadde gjort det klart at hos dere bruker dere bare reima, svigermor var så inni h. frekk at hun kom dragende med en reflex dress. Det er klart at dette ikke kunne føre til noe annet enn hat. Nå har svigermor innsett hvilket forferdelig menneske hun er, og har forsøkt å blidgjøre deg ved å kjøpe reimadresser til deg, barna, mannen og bikkja? Jeg traff spikeren der eller?
Gjest Skrevet 16. april 2009 #15 Skrevet 16. april 2009 Ja, akkurat sånn og med akkurat de aktørene. Du kjenner meg skremmende godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå