grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 det ser ut som jeg har eggløsning i dag:D å d helt av meg selv!!!! tidligere i dag kom d mye blankt ekstemt seigt slim å nå viser el testen en klart posetiv test strek krysser alt annet en beina for at dette skal gå
*SmurfeMamma* Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 moro:) har hatt masse slim i dag jeg også, og knallposetiv el-test:) håper vi kan fare over til 1. tri om 2 uker..:) har du bilde av testen din eller?? klem
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 så morro=) altid morro når det kommer uten hjelp=D nei du må ikke krysse bena=D heheh
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2009 åå så spennede håper virkelig at d klaffer for oss begge nå <3 hadde vært gøy å fulgt hverandre fremover.. dette blir deres 2 barn? har bilde av testen ja:) har du? http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/459264/offset/20
*SmurfeMamma* Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 her er min test http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/545430/offset/2 ja vi har et barn fra før:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2009 så gøy klaffer d nå er vi to som venter nr 2:P min ble sånn mørk som din nå når dn hadde tørket:P
*SmurfeMamma* Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 ja det blir moro:) håper virkelig det klaffer nå da blir jeg sååå glad:) hvor gammel er din nr 1 da?? er over happy over posetiv el-test, har alderi fått det før jeg... hehe;) har trodd jeg har hatt posetiv, men ser det nå at jeg ikke har hatt det før i går... hehe;)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 13. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2009 min nr 1 er 8 måneder:) ååå har du ikke da er det jo ekstra spennede:) jeg blir bestandig så usikker når jeg får d for jeg har opplevd så mange ganger å få flaske posetive svar .... men satser på ar d går denne gangen den var jo super posetiv din da:D vi har litt ulike strips ser jeg , hvor har du kjøpt dine?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. april 2009 #9 Skrevet 13. april 2009 Hurra, så bra!!! Masse lykke til, håper det blir full klaff;)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 13. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. april 2009 takk:) el testen var posetiv i dag også.. å masse el slim så vi hopper i høyet som bare det:) hihi.. er d lenge til din neste el? håper virkelig at d klaffer nå <3 dere får bare sette alle kluter til for at d skal gå nå bruker dere el tester?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. april 2009 #11 Skrevet 14. april 2009 Hurra, ja nå får dere bare stå på Har en følelse at det kommer til å klaffe for dere allerede jeg. Dette kommer til å bli sååå spennende! Gleder meg til å følge med på deg fram til ikm:) Jeg har EL om ca. 10 dager, så er en liten stund til;) Vi har sex annenhver dag fra senest dag 11 og fram til tempen stiger, så jeg skal prøve å ikke bruke EL-tester. Gyn mener at det er unødvendig stress og bruk av penger. Meeen jeg har noen liggende, så regner med at jeg kommer til å bruke de:P Håper virkelig at det klaffer for oss begge nå<3 Hadde vært så koselig å være gravid samtidig med deg!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. april 2009 #12 Skrevet 14. april 2009 Hurra, ja nå får dere bare stå på Har en følelse at det kommer til å klaffe for dere allerede jeg. Dette kommer til å bli sååå spennende! Gleder meg til å følge med på deg fram til ikm:) Jeg har EL om ca. 10 dager, så er en liten stund til;) Vi har sex annenhver dag fra senest dag 11 og fram til tempen stiger, så jeg skal prøve å ikke bruke EL-tester. Gyn mener at det er unødvendig stress og bruk av penger. Meeen jeg har noen liggende, så regner med at jeg kommer til å bruke de:P Håper virkelig at det klaffer for oss begge nå<3 Hadde vært så koselig å være gravid samtidig med deg!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. april 2009 #13 Skrevet 14. april 2009 Ååå bim hang seg opp så den kom to ganger :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå