Gå til innhold

jippi :D

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ser ut som jeg har eggløsning i dag:D å d helt av meg selv!!!!

tidligere i dag kom d mye blankt ekstemt seigt slim å nå viser el testen en klart posetiv test strek :D krysser alt annet en beina for at dette skal gå:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

moro:)

har hatt masse slim i dag jeg også, og knallposetiv el-test:):)

håper vi kan fare over til 1. tri om 2 uker..:):)

har du bilde av testen din eller??

klem

Skrevet

så morro=) altid morro når det kommer uten hjelp=D

nei du må ikke krysse bena=D heheh

Skrevet

så gøy klaffer d nå er vi to som venter nr 2:P

min ble sånn mørk som din nå når dn hadde tørket:P

Skrevet

ja det blir moro:) håper virkelig det klaffer nå:) da blir jeg sååå glad:)

hvor gammel er din nr 1 da??

er over happy over posetiv el-test, har alderi fått det før jeg... hehe;);)

har trodd jeg har hatt posetiv, men ser det nå at jeg ikke har hatt det før i går... hehe;)

Skrevet

min nr 1 er 8 måneder:)

ååå har du ikke da er det jo ekstra spennede:) jeg blir bestandig så usikker når jeg får d for jeg har opplevd så mange ganger å få flaske posetive svar .... men satser på ar d går denne gangen :D

den var jo super posetiv din da:D

vi har litt ulike strips ser jeg , hvor har du kjøpt dine?

Skrevet

Hurra, så bra!!!:D Masse lykke til, håper det blir full klaff;)

Skrevet

takk:) el testen var posetiv i dag også.. å masse el slim så vi hopper i høyet som bare det:)

hihi.. er d lenge til din neste el?

håper virkelig at d klaffer nå <3

dere får bare sette alle kluter til for at d skal gå nå:) bruker dere el tester?

Skrevet

Hurra, ja nå får dere bare stå på;) Har en følelse at det kommer til å klaffe for dere allerede jeg. Dette kommer til å bli sååå spennende! Gleder meg til å følge med på deg fram til ikm:)

Jeg har EL om ca. 10 dager, så er en liten stund til;) Vi har sex annenhver dag fra senest dag 11 og fram til tempen stiger, så jeg skal prøve å ikke bruke EL-tester. Gyn mener at det er unødvendig stress og bruk av penger. Meeen jeg har noen liggende, så regner med at jeg kommer til å bruke de:P

Håper virkelig at det klaffer for oss begge nå<3 Hadde vært så koselig å være gravid samtidig med deg!!

Skrevet

Hurra, ja nå får dere bare stå på;) Har en følelse at det kommer til å klaffe for dere allerede jeg. Dette kommer til å bli sååå spennende! Gleder meg til å følge med på deg fram til ikm:)

Jeg har EL om ca. 10 dager, så er en liten stund til;) Vi har sex annenhver dag fra senest dag 11 og fram til tempen stiger, så jeg skal prøve å ikke bruke EL-tester. Gyn mener at det er unødvendig stress og bruk av penger. Meeen jeg har noen liggende, så regner med at jeg kommer til å bruke de:P

Håper virkelig at det klaffer for oss begge nå<3 Hadde vært så koselig å være gravid samtidig med deg!!

Skrevet

Ååå bim hang seg opp så den kom to ganger :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...