BlueDome Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 ... noen som har erfaring ? Kjøpte meg en 10pack på www.billigtester.com - for 90 kr eller noe. Slike strimler ... Funker det ??
lillehare Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 jeg synes ikke de strimmlene funker så godt, tungvint, kjøp heller stav, er veldig fornøyd med de. litt dyrere men forsatt billigere enn apotek i norge..
BlueDome Skrevet 12. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2009 Hmm.. hva var det med de du ikke syntes funket så godt ??
lillehare Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 vel, jeg synes bare det enklere å tisse på stav og slippe å samle det i en kopp, bare det, men det gjør vel samme nytte koppen må vaskes og mye styr på morgenen når man skal på jobb og greier... men si ifra din erfaring da så kanskje jeg går over til det.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 jeg bruker strimlene.. å de er litt vanskeligere å tolke og jeg må si meg enig i at stavene er letter men er du testoman slik jeg er lønner d sseg med strimler:) jeg kjøpte meg bare en pakke en gangs kopper å hiver dn etter bruk så d blir ikke noe stress med vasking å slik:)
BlueDome Skrevet 12. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2009 Ok - har ikke fått de enda, så får vel bare rpøve når de er her.. Takk (",)
Tweak Skrevet 12. april 2009 #7 Skrevet 12. april 2009 Jeg også bruker disse strimlene og de funker kjempefint! Er ikke noe problem å tisse i en liten kopp hver gang en vil teste. Er bare å kjøpe plastkopper. Jeg brukte billigstrimler og quick response el tester sammen en syklus og fikk identiske svar, så da stoler jeg på billigstrimlene :-)
lillehare Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 kanskje jeg skal gå over til strimlene, er jo ikke testoman men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå