Gå til innhold

Sletter alle bilder av barna mine på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

her på dinbaby kan jeg garantere at pedofile finner linker til blogger og hjemmesider. de dømte sitter fritt å søker, de som sitter inne har lett tilgang til internett.

kommer nok til å bli kalt hysterisk av mange brukere her inne, men det får så være. det skjer selv om vi vil tro det eller ikke.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvorfor har du så stort behov for å lage et innlegg av det her inne?

Ingen som bryr seg døyten!!!

Skrevet

vel, man bør bry seg mener jeg.

Skrevet

Om hva du gjør?

Skrevet

ikke hva jeg gjør. men at andre kanskje tenker over de bildene de har lagt ut på nettet. å tenker seg om før de legger ut flere.

Skrevet

jeg synes faktisk ikke at det er så dumt, men jeg synes at hovedinnlegget var klønete skrevet.

Jeg har ikke et eneste bilde av barnet mitt liggende noen steder.

Skrevet

Ja, og derfor har jeg aldri lagt ut bilder av mine barn på nettet;)

Du vet en kan kopiere bilder over til andre ting? Og det kan allerede være gjort. Dermed har du mistet kontroll over bildene allerede;)

Skrevet

Kjæresten min er ransdømt og voldsdømt. Jeg spurte han, og han sa det stemte at pedofile og andre som liker barn bruker Internett flittig til å finne frem til barn.

Skrevet

En hver oppegående person legger passordbeskyttelse på hjemmesider der du legger ut bilder av ungene dine..

Skrevet

De fleste lager nok ikke passord på sidene sine. Jeg har også sagt til venner og familie at det ikke skal legges bilder av barnet mitt på noen sider.

Skrevet

Og derfor har vi ikke lagt ut noen bilder av ungene i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...