Gå til innhold

Rødflammende uslett!!!Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår morges fikk jeg voldsomt rødt utslett på brystkassen og opp over halsen. Også litt på armene Og som det har klødd!!! Aner ikke hvorfor det kom,kan ikke være noe jeg har reagert på av mat heller ,for dette kom før jeg rakk å spise frokost.

Har hørt om svangerskaputslett og lurer derfor på om det kan være dette,noen med erfaring som kjenner seg igjen??

Smurte med aloeveragel og da sluttet det å klø,men kommer tilbake etter et par timer..

Har også hørt at svangerskapsutslett KAN være skadelig for foster,dersom det er av den farlige sorten...burde jeg ringe legevakta kanskje?hmmm...

Takk til alle som hjelper meg med dette,er litt bekymret....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal ringe legevakta (evt føden). Har ikke noe bedre svar.. Lykke til!

Skrevet

Takk for svar,har lyst til å ringe og høre hva de mener,men om det bare skulle være en hudirritasjon,er det litt flaut og lage det oppstyret synes jeg.. tenkte å vente til imorgen,og hvis det ikke gir seg da,da skal jeg ringe! takk for svar:-)

Skrevet

Nei,vet du hva!!! det er ikke flaut å ringe legevakta!bedre med en gang for mye enn for lite!

Har du feber? mulig elveblest? det må i såtilfelle behandles med antibiotika/pencilin

Skrevet

Neinei,ikke feber,ikke noe form for dårlig. Kløen har gitt seg virker det som,men utslettet er der enda da.. Utslettet er rødflammende med prikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...