Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 noen andre her som føler at de bare vil bure seg litt inne og ikkje snakke med noen? er i 8 mnd og lurer på om det er bare meg eller andre som føler det på samme måte? er litt slitsomt, orker så vidt å ta tlf om den ringer...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Jeg har det slik.. Men har et barn på 1 år, jeg og mannen min gikk ifra hverandre i januar.. Lurer på om det er en liten depresjon på vei..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 det er et ordentlig slit, jeg har en sønn på 3 år og den små i magen, men føler meg ikke deprimert, men lurer så klart på hva det da kan vere :S dagene er skikkelig tunge altså...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Man blir vell gjerne sliten når man har en i magen og en på yttersiden hehe Det er tungt å ta vare på et barn og tungt å bære fram et barn. Kanskje det "bare" er det? At du er veldig sliten? Hilsen hun som har et barn på 1 år.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 håper det, det er så tungt å bære på alt det man føler alene , men så orker man ikke snakke så masse om det heller.. for man håper det snart skal gå over. men veldig kjekkt at du gir tilbakemelding til meg da, føles litt lettere å prates her egentlig håper alt er bra med deg mor til 1 åring med tanke på det du har gått igjennom ? hilsen mor til 3 åring og en i vente
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 Har dager innimellom som er litt sånn ja..... Spesielt er det et par venninner av meg som er så overentusiastiske til at jeg skal ha barn. De skal snakke om det hele tiden og har begynt å planlegge hva vi kan gjøre sammen når babyen er født o.l. Er veldig koselig at de bryr seg altså... Ikke noe negativt i det. Men noen dager kan det bare bli litt mye. Jeg skal også bli alenemor og hører ikke noe fra BF, dette er de klar over. Men allikevel så får jeg spørsmål hele tiden om jeg har hørt noe fra BF, enda jeg har sagt at jeg vil si ifra når jeg hører noe. (Kan være litt vondt å få spm om BF hele tiden, da jeg savner han veldig. Er jo påminnelse i seg selv at jeg bærer hans barn) Har bare lyst til å legge med under dyna innimellom og bli der til babyen er ute. Men oppi alt dette så gleder jeg meg veldig til å bli mor selv om det er et ikke-planlagt nurk som kommer! Uff, nei dette ble bare syt. Litt hormonell om dagen kanskje....
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #7 Skrevet 12. april 2009 Sånn føler jeg det også.. er hjemme med 2 små barn på fulltid, og har nylig fått vite at jeg har jernmangel og folsyremangel så energi er noe jeg knapt husker hva er.. Ikke rart en ikke orker være sosial uten noe overskudd:/
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 Mor til 3 åring og en i vente: Har du sjekket deg for jernmangel? Jeg var slik i svangerskapet og da manglet jeg jern. Begynte på jerntabletter men det tok litt tid før de funket optimalt. Er du langt på vei? Husker ikke om du skrev det lengere oppe Jeg har det forholdsvis greit, men jeg savner BF mer og mer for hver dag. Det går vell over som alt annet -Mor til 1åring.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #9 Skrevet 12. april 2009 mor til 1 åring : jeg er i 8 mnd og fikk beskjed her for et par uker siden at jeg hadde lite jern, så begynnte da på jern tabletter , når virket det optimalt på deg? hilsen mor til 3 åring og en i vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå