Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Finnes ikke heromkring! Har forsøkt å selge billige og bra møbler nå i lang tid, men ingen vil ha. Har lagt det ut gratis nå, men ingen vil ha det da heller. Ikke veldig kostbare ting, men dog. Nesten ikke brukt og gratis!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Kanskje ikke så veldig fine møbler da?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 hmm..........dårlige bilder, for høy pris ?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 Selv om det er finanskrise virker det som om folk allikevel helst vil ha nye og fine ting. Ikke brukte. Samfunnet generelt er preget av en bruk og kast-mentalitet. Hva med å gi møblene til Fretex? De henter jo også.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #7 Skrevet 12. april 2009 Hadde også planer om og kaste ut furumøbler fra hjemmet vårt da det ikke passer så godt inn lenger, men etter jeg var hjemme hos noen som er eksperter på gjenbruk så fant jeg jammen meg ut at en god maling på furumøblene hadde gjort seg så fikk jeg nesten nye! Så her blir det noen liter med maling og vi får "nye" møbler i nye farger om man kan si det slik!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 Nei da, det er ikke gamle og umoderne greier. Er et skrivebord fra Ikea blant annet. Er 2 år gammelt og ikke brukt (fatter ikke hvorfor vi kjøpte det, men, men...). Fine ting altså, men vi har ikke plass mer... Og det har tydeligvis ingen andre heller! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå