Gå til innhold

Noen kakedamer her inne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal naa legge meg ut paa aa lage oreo kake! (oreo dream cake paa www.detsoeteliv.no) Men den har krem paa toppen, og da lurer jeg paa (tviler, egentlig) om den kan fryses etterpaa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler ikke å fryse kremkake egentlig....

Skrevet

Det tar veldig lang tid før krem tiner. Du kan jo lage kaken uten denne kremen oppå og lage den når du skal servere.. så blir den fersk

Skrevet

Men det gaar an? Saken er at vi bare er to her i huset... Men jeg er glad i aa bake naar jeg er alene og kjeder meg. Saa fikk jeg veldig lyst aa proeve denne oppskrifta!

Skrevet

Det går nok helt fint. Er ikke ren krem, men krem blandet med kremost. Og krem kan uansett frysers. Mange som fryser marsipankaker, og de er det jo krem i.

 

Glad i å bake? Ta en titt på www.festkaker.no :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...