Gjest Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Kommer fra et hjem med tradisjon for pinnekjøtt, men vurderer å konvertere til svineribbe. Men siden jeg ikke er vandt med det trenger jeg opplæring i hva slags tilbehør det skal være.
jordbærsjokolade Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Poteter (mandel), surkål, ribbefett, medisterkaker og pølser er vel "basisen". Ellers bruker mange sennep (grov type), svisker, sure agurker, innmatpølser, lomper/lefser, perleløk og tyttebærsyltetøy har jeg også hørt at noen bruker:) Men hvorfor konvertere helt, hva med begge deler?
Gjest Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Det har vi ofte hatt, men da har tilbehøret vært det som hører med til pinnekjøttet. Nå vil jeg heller servere det hver for seg, da jeg syns det blir for mye mat og styr med begge deler. Hovedproblemet er at jeg er så glad i kålrotstappe, og det passer vel egentlig ikke til svineribbe?
Gjest Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Poteter, surkål,rosenkål,svisker,brun saus... Tror faktisk det hadde vært godt med kålrotstappe til jeg, sikkert vært litt forfriskende! Prøv det en gang, lag en liten porsjon og server til. Om det bare er du som liker det har det ingenting å si, kos deg su!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå