Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Må bare le....I 5 år har jeg levd med et grusomt selvbilde som har ødelagt svært mye av hverdagen min...For dumt, vet det...men var ingenting jeg kunne gjøre noe med..Hadde ingen kontroll på de følelsene jeg satt inne med.. I 5 år gikk jeg og tenkte på å operere meg, men torde ikke..Mye pga av kommentarer og innspill fra venninner og diverse nettdebatter.. Til slutt begynte jeg å undersøke rundt selv! Grundig, og langt utenfor informasjonen plasikk-kirurgene sender ut! Konklusjonen ble at jeg valgte operasjon, noe jeg er storfornøyd med. Det eneste jeg angrer på at jeg ventet så lenge som jeg gjorde og at jeg hørte på den gamle myten om at silikon er så skrekkelig farlig! Og til deg som lurte; Kommer ikke til å fortelle noe til mi datter på 2 år..Og ja, om ikke jeg er blitt ei bedre mamma, så er jeg ihvertfall blitt ei gladere ei:) Og poenget med innlegget mitt; Vet ikke..Hadde bare et stort ønke om å ytre noe..Noe jeg sjeldent gjør her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå