Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Uff, blir så frustrert! Mannen min har en tendens til å vie all fritid til gutten vår på 3 år. Dvs han leker med han hele tiden, snakker nesten ikke med meg og vier datteren vår lite oppmerksomhet. All lek, moro og full oppmerksomhet fra pappa gjör at gutten vår blir "ufordraglig" rett og slett. Han maser hele tiden, gjör ikke som han blir tilsagt, svarer frekt og er nesten sur hele tiden. Jeg er i permisjon og har han hjemme sammen med lillesöster på dagene og vet jo, så inderlig godt, at han ikke viser denne siden når han er med meg. I påsekn har vi värt sammen med svigerforeldrene mine og gutten vår har vist seg fra sin dårlige side pga all oppmerksomhet fra pappa. Synes jo synd på han gutten når han kun får negativ oppmerksomhet fra alle andre (bortsett fra mannen min) pga dette! Noen som skjönner meg litt??
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Ja, eg skjønner deg litt. Men eg må berre få spørre deg; Er det noko grunn til at du ikkje har han i barnehage f.eks 50%? Og eg syns virkelig at du skal ta dette opp med far, forklare han at de har ei datter også, at ho trenger oppmerksomhet fra pappa på lik linje med gutten. Og at kanskje du som mor har lyst på litt aleine tid med sønnen....?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Hei! Det ble litt misvisende dette med barnehagen. Jeg har han på bhg 20 timer i uka, men mesteparten av tiden er han jo likevel hjemme med meg og han er da en flott unge! Jeg har tatt dette opp med mannen min flere ganger og hadde en forhåpning at påsken skulle bli bedre. Men, nei! Problemet er nok at mannen min jobber sinnsykt mye i ukene og han vil liksom overkompansere for dette når han har litt fritid. Jeg skjönner jo det, men det "dumme" er jo at det har litt motsatt effekt. Han vil jo ha kvalitetstid med sönnen vår, men resultatet blir et mareritt! Takk for fint svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå