Gå til innhold

kommer over hit vi=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

3.Trimester og siste innspurt. Synest det går fort jeg, har så mye jeg skal gjøre før babyen kommer..

Gleder meg til å følge dere andre her de siste mnd av svangerskapet=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Bolle nr 3 i ovnen=)! Ja, nå er vi over i 3. trimester. Du har termin 6. juli, ikke sant? Jeg har 5. Hvordan er formen din? Jeg har fått STOR mage. Håper ikke magen vokser i denne farten frem til fødselen, da blir jeg GIGANTISK. :-O. Nå er det mindre enn 2 mnd igjen.:-D Lykke til i 3. trimester!!!!!

Skrevet

Heisann Lalinja=) Ja jeg har termin 6 juli.. Og det nærmer seg mål nå=) Magen min har også blitt stor, men større skal den bli.. Har vokst mye den siste mnd.. Føler meg tung for tida. Men har hatt en herlig avslappende påske med tur til mine foreldres hytte ved havet.. Alltid godt å komme bort fra hverdagen og tenke på noe annet.. Har du hatt en fin påske? Har du flere barn?? Jeg har to jenter på 2,5 og 4 år.. Så dette blir tredje jenta=) Vi er flinke på det=)

Skrevet

dytter den opp litt=)

Skrevet

Hei! :-) Avslappende påske ved havet... Det hørtes deilig ut. Jeg har bare hatt hjemmepåske i år, men det var avslappende det også. Det var nok mange som skulle ønske at påsken var denne uken, for nå er det så vanvittig fint vær her i Bergen. Sol fra skyfri himmel. Jeg syns det er så DEILIG at det endelig er vår. Det skal bli godt å kunne gå med tynnere klær. Magen min strutter sånn at det er litt vanskelig å få plass i vinterjakkene :-).

Dette er mitt første barn. En liten gutt :-D. Det er så utrolig å kjenne at han spreller inni magen. Fantastisk. Men det skal bli ennå kjekkere å endelig ha ham her. Så jeg GLEDER meg. Hahaha, jeg ser at jeg skrev vi hadde mindre enn 2 mnd igjen. Det var jo selvfølgelig en trykkleif. Mindre enn 3 mnd skal det jo være. Håper det går fort. Husker du om du følte det gikk veldig seint mot slutten da du gikk gravid med de andre jentene dine?

Skrevet

Hei hei.Det jeg husker sånn tidsmessigt fra de andre svangerskapene er.

Med nr 1 som jeg fødte i november, Da var jeg sykemeldt 100% de to siste mnd, det var kald ute og jeg var mye alene på dagtid så det var ganske kjedeligt.Når jeg endelig kom til termin, skjedde det ingenting. Jeg hadde mens termin 3nov og ultermin 10 nov.Jenta mi er født 24 nov så du kan tenke deg jeg var lei av å vente, sur og grinete på overtid der.Fødselen ble satt igang og gikk utrolig kontrollert og greit.. Alt ventingen var glemt rett etterpå=)

Nr 2 er født i august.Det året var det utrolig varmt.Jeg hadde bekkenløsning, og endel vann i kroppen og var ikke noe særlig mobil.. Var sykemeldt 100% siste 2,5 mnd.Men det gikk ganske fort da jeg hadde eldste jenta på godt 1,5 år å ta meg av + at vi flyttet inn i nytt rekkehus i mai det året. Hadde litt småting å ta meg til, og det hjalp på ventingen=) Hun ble født 5 dager før termin, så jeg fikk nesten sjokk da vannet gikk hjemme.Hadde nesten regnet med å gå noe over den gang også...

Denne gang føler jeg at tiden bare flyr..Vi skal flytte denne gangen også. Til et gammelt hus på gården til foreldrene mine, mens vi skal bygge like i nærheten.. Greit å ha familien så nært når fødselen nærmer seg=)

Føler du at tiden går treigt??? Hvordan er formen din?? Tungt på jobb?

Hilsen

Skrevet

Hei, igjen :-)!

Oi, det var LENGE du måtte vente da du gikk med førstejenta. Håper virkelig jeg slipper å gå lenge overtid. Jeg kan tenke meg jeg er passe lei av å vente allerede på termindagen.

Jeg misunner deg ikke som må flytte akkurat nå. Selv om det jo tar tankene bort fra å bare vente. Men, det må være utrolig kjekt å skulle bygge seg nytt hus. Gratulerer, får jeg nesten si. Dere trenger sikkert større plass, nå som dere blir 5 i familien. Og så må det jo være godt å bo nær familien din. Besteforeldre er jo GULL for ungene.

Jeg har ikke familien min her, og det kommer jeg nok til å savne ekstra mye etter at gutten min har kommet. Jeg skal snart reise hjem på besøk, et par uker. Gleder meg veldig til å se hele familien. Tenkte det var greit å reise nå, ikke når det nærmer seg termin. Etter fødselen har jeg hørt at de fleste bare vil holde seg hjemme for å få til amming og få rutinene inn. Så da blir det ferie nå :-D.

Ha en fin dag!!!

Lykke til med flyttingen!!

Hilsen

Skrevet

Hvilken vogn skal du ha? Du har jo to unger fra før, så du bruker kanskje den du hadde til dem. Var du fornøyd med vognen/vognene du hadde til dem? Jeg tror jeg vil ha en sånn stødig vogn, med stor bag. Men så er jo problemet at de blir litt tunge. Jeg tror kanskje jeg skal ta meg en tur på Barnas Hus eller noe sånn, for å prøvekjøre noen vogner.

Skrevet

Hahaha, nå leste jeg på de andre innleggene her på BIM. Da fikk jeg se at du hadde startet en tråd om akkurat det med vogner. :-) Jeg får lese den tråden og se om jeg får noen gode tips.

Skrevet

Heisann:)

Ser du har termin 6.juli:) Det har jeg også:) Hvordan er formen så langt? Klem

Skrevet

Hei Stine blir julimamma♥! Jeg har termin dagen før dere to. Hvordan har din form vært? Er det ditt første barn? Stor mage?

Skrevet

Heisann Stine blir julimamma.. Formen er nokså god, har bekkenplager som jeg får behandling for hos manuellterapeut en gang i uka.. Og det hjelper å holde det forholdsvis stabilt.. Er også 50% sykemeldt så jeg går bare halve vakter på jobben.. Det hjelper å ta det litt med ro.. Ellers har jeg ikke noe særlige plager enda.Har litt kynnere som kommer å går, men det er jo helt normalt.. Magen vokser og det er mye liv...Herligt å kjenne livstegn der innen i fra=) Hvordan er formen din?? klem

Skrevet

Hei Lalinja=) Ja vi gleder oss til nytt stort hus.. Vi bor i et rekkehus nå som er 84km i boareal og det er litt lite til oss fire, så vi må ha noe større.. Det gammle huset vi skal bo i underveis er noe større, så det blir bra=)..Det blir nok godt å reise hjem en tur for deg før fødselen.. Er det langt å reise?? Vi er ganske heldig med min familie like i nærheten og min manns familie bare en halvtime med bil unna.. Så jentene ser ofte sine besteforeldre.. Vi har heller ikke planlagt noe særligt med ferie i sommer..Reiser nok på hytta til mine foreldre som kun er en times biltur fra hjemme.. Vi tenker på å ta en sydentur før jul, hviss ting går etter planen... Greit å ta det litt med ro etter fødselen.. Du må ha god tur hjem=)

klem

Skrevet

Formen her er også på topp :) Magen har kommet seg en del, så synes det vises godt nå ja :) Er fortsatt i full jobb, og det hjelper en del. Forhåndsvis korte vakter så ryggen berger også greit:) Har ikke hatt noen plager i svangerskapet så langt så dette har gått som en drøm! Vet dere hva dere får da? Venter en jente her, så gleder meg veldig. Ellers har jeg laget meg en babyblogg om dere vil se da www.julimamma.blogspot.com. Klem

Skrevet

For en kjempe fin blog=) Jeg har desverre ikke noe tilsvarende å vise.. Bra at formen forsatt er bra, blir normalt litt tyngre mot slutten. Er deilig årstid å gå gravid da, med en fin vår og sommeren i vente=) Bare det ikke blir altfor varmt på slutten.. Lykketil videre i svangerskapet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...