Gå til innhold

2. gangs-gravide...når fikk dere mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart i uke 12 og synes magen plutselig forandra seg, ble merkbart større og litt hardere. Men det er vel bra tidlig? Livmoren er vel knapt over skambeinet enda...eller? Fikk barn for 2 år siden.

Noen med erfaring eller peil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med nr to, som kom under to år etter første, var det umulig å skjule allerede i uke 10, mens denne gangen hadde jeg ikke problem med å skjule magen frem til uke 20, blir i overkant av to år mellom nr to og tre.

Så det varierer jo veldig når magen kommer, men er vel rundt uke 12 den pleier å komme over kanten, og da dytter den jo gjerne andre ting opp, så tror ikke det er unormalt tidlig å merke livmora det...

Skrevet

4 år mellom min svg. men jeg fikk merkbar stor mage i 3mnd.

å jeg syns den har vokst mye fortere hele veien denne gangen...

Skrevet

Hei

Jeg har også merket de siste dagene at magen er blitt hardere rundt navleområdet, men innbiller meg at det er andre ting som bare blir presset oppover hehe

Men når jeg hører etter hjertelyden med babywatheren så finner jeg den ca midt mellom navlen og skambeinet, og det er jo mye høyere enn jeg hadde forventet nå i uke 12.....så jeg tror den kanskje kommer litt raskere opp over skambeinet denne gangen fremfor forrige gang....men helt sikker er jeg jo ikke da ;-)

Skrevet

Jeg fikk vel mage som syntes rundt uke 9-10. De som visste det så det jo godt, mens de som ikke visste begynte å lure. Var mye luft da, men mage blir det jo lell om det er luft eller andre ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...