Gå til innhold

hva kan dette väre?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt kneproblem i mange måneder. röntgen viste ingenting feil i det höyre kneet. först begynte smerter på baksiden og på siden av kneet. nå er det frampå kneskåla og det er vondt i begge knärne. jeg har ikke skadet meg på noe som helst måte.

 

med en gang jeg er mer aktiv så får jeg store smerter og kan nesten ikke gå i flere dager. det var ille når det var det ene kneet men nå er det begge to. kjenner smerter på framsida og baksida av låret også, smerter på kneets fremside og videre nedover benet mot foten.

 

nå er det da smerter i hele benet...har ikke tid hos legen för om et par uker og er veldig bekymret. tok crp for noen dager siden og den var normal..

 

noen som har opplevd lignende? det kan bli litt bedre når jeg er i ro men har ganske mye smerter likevel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...