LilleBebinMammanSin Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 hva? hva er dette da? bebi er kjempe aktiv, og det gjør det ikke bedre.. bare verre.. vondt gjør det.. nedpress så jeg nesten tisser på meg...og en bebi som beveger seg mer enn mest... har 13 dager til termin... tusen takk for svar.... er litt lost som førstegangsfrøken...
frokenO Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 er litt usikker hva du mener med nedpress... Jeg er andregangsfødende selv... med mitt første barn hadde jeg nedpress, som i at jeg måtte drite hele dagen.. uten at jeg egentlig måtte det.. sprang frem og tilbake til do, men ingenting kom ut... slik føles nedpress... dette begynte kanskje fra tidlig til dagen.. og kl 9 neste morgen var hun ute.... Det at babyen er aktiv er jo bare bra... visst du drikker mye kald drikke etc.. vil babyen somregel bli aktiv... det pleier ikke ha noe å si fra om du er nær fødsel eller ikke.. Håper dette hjalp deg litt da:)
Månefeen ♥ Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Hei! Vet ikke om det er noe trøst meg jeg har det akkurat likt. Hun har egentlig gitt opp sparking pga plassmangel, så det er mye romstering.. men nå er det full sparking om nettene så jeg våkner å får ikke sove før lenge etterpå. Nedpress hele tiden, reiser jeg meg opp, eller når jeg går, så føles det ut som at snuppa skal falle ned og ut, og tissefølelsen kommer ved hvert skritt jeg tar. Her er hvertfall modningen veldig godt på vei, har masse murringer, reglmessige kynnere (gir seg etter 1.5t) og en haug med symptomer på at det ikke er lenge igjen. Magen har sunket veldig og proppen har gått. Det har nok med modningen å gjøre Er også førstegangs, 1mnd til termin.
Månefeen ♥ Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 hehe, jeg mener nedpress som at babyen presser nedover.. ikke at jeg må på do.
frokenO Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 ok.. men da er det nok bare modning du kjenner.. ikke nedpress.. nedpress skal du kjenne mot rumpen... fordi presset legger seg den veien.. jeg er i uke 31 selv, kjenner samme følelse som du sier.. at må tisse å slikt.. men det er nok bare modning... det kjente jeg også laang tid før jenta kom.. men for all del forkjellig fra person til person.. så kan godt hende babyen er påvei for det:)
LilleBebinMammanSin Skrevet 13. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2009 kjennes ut som om han nesten trykker en hånd ut.. hehe.. og veldi til press på underlivet.. men ikke rompa.. så da er d nok bare modning ja:) men helt greit det.. jeg vil ikke at han skal komme før jeg har vært på ny UL for å se om jeg kan føde normalt.. tusen takk for svar damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå