jippi78 Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Er på dag to med rier, men i går lørdag var de ikke regelmessige eller særlig vonde. Tok tida fra 21.00 og utover i går og startet på 17 minutter mellom og ria varte i 30-40 sek. Når klokka var 0.30 natt til i dag søndag, ringte jeg føden, var da 10.12 min mellom og samme varighet. Sa jeg helst ville være hjemme lengst mulig og hun syntes jeg skulle dusje, ta to paracet og legge meg. Sov fra 1.00 - 4.00 rimelig greit men da var det stopp. Riene kom tett men var korte, noen lange og vonde. Ringte føden for å høre, og kunne bare komme. Var på sykehuset ca 6.00 og ble lagt på registrering og undersøkt. Var kun 2 cm åpning og ikke helt moden. reiste hjem med smertestillende og beskjed om å slappe av, sove, og det har jeg gjort. sovet/døset fra 10.00 - 16.30 men har hatt rier og har rier enda. Fikk beskjed om at jeg kom til å merke en forandring i riene når åpningen var ca 4 ca (da var latensfasen over), det har jeg ikke merket noe til. Ser ut til å ta tid dette her:( Prøver å slappe av mest mulig, blir en døsig kveld!!! OG lang. Håper det skjer noe i løpet av natta!!!!!
Fjerdemann på vei Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Så bra at det skjer noe da! Får håpe det tar seg opp etterhver, slik at du slipper en veldig lang fødsel. Du er heldig som er i gang i alle fall! Lykke til!
jippi78 Skrevet 24. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2009 Jippi, det var starten på noe Vesle prinsessa ble født 13. april klokka 06.44 etter en intens natt med rask åpning og laaaaaang presstid. Ble til slutt tatt med vacum og kom ut på 5 press. Hun veide 3605 gram og var 54 cm lang og selvfølgelig helt perfekt:) Historie kommer senere, nå er det tid for mat hører je:) Lykke til alle dere som venter
Knorten Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Gratulerer så mye!! Må være deilig å endelig få møte den lille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå