Gå til innhold

Har alle dere ømme pupper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om alle dere gravide her inne har ømme pupper?? Jeg er ca i uke 7 og mine ømme pupper forsvant uke 5... Har ikke så mange symptomer og lurer på om jeg har mistet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har ikke det. Er 5+4, og har foreløpig ingen symptomer. Regner med at kvalmen kommer om noen dager....

Skrevet

Er 14 uker på vei (burde kanskje holde meg unna 1. trimester da, hehe) og har ikke hatt ømme pupper i det HELE tatt ;) Alle får ikke alle graviditetssymptomer :)

Skrevet

Det er godt å høre dere, ser fra tidligere innlegg at de fleste har super ømme pupper. Ikke lett å forstå seg på den kroppen her. klem

Skrevet

Hei.. eg er i uke 5, og eg hadde ømme pupper en to tre dager rundt da eg egentlig skulle hatt mens, men dei er vekke her og...

Så har samme bekymringa som du.. Er nesten så eg kniper dei av, fordi eg kjenner etter heile tida :-)

Skrevet

Jeg hadde veldig ømme pupper for 2 uker siden, men nå har det begunt å dabbe av litt her.

Kjenner de er mer harde en vanlig og litt ømme. men ikke i nærheten av hva de var for litt siden.

Jeg er litt over 7 uker på vei.

Ellers har jeg fint lite symptomer, merker egentlig lite til at jeg er gravid. kun at mensen ikke kommer;)

Skrevet

Jeg hadde veldig ømme pupper rett etter unnfangelse og frem til uke 6. Det føltes som melkespreng og jeg fikk lyst til å amme for å få bort "sprenget". Nå er jeg i uke 8 og puppene er tunge og de klør, men de er ikke ømme lengre.

Jeg tror det er helt vanlig at symptomer kan komme å gå.

Jeg er så kvalm om dagen at jeg tror jeg dør på meg, så for meg er det lett å si at du er SUPER heldig som ikke kjenner symptomer (men jeg forstår at du finner dem betryggende)

Lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

Jeg merker ingen ting i puppene, gjorde ikke det forige svangerskap heller, så det er ikke farlig eller tegn på noe feil, hvis det er det du engster deg for.

Lykke til videre

Skrevet

første svangerskap var det puppene som fortalte meg at jeg måtte teste;) De føltes drit tunge og var superømme. Sånn var de det meste av svangerskapet.

Denne gangen har jeg klemt så mye på puppene at jeg neste tror de er pittelitt ømme pga all klemmingen:) Kjenner ikek så mye i puppene denne gangen nei og har også tenkt tanken på om det er et dårlig tegn. Men i dag kom kvalmen for fullt, så det er nok bare forskjellig fra person til person og fra svangerskap til svangerskap....

begge gangene har jeg blitt gravid med pergo og de gir jo ømme pupper som en bivirkning....

Skrevet

Hadde ømme pupper i de to forrige svangerskapene, men denne gangen har jeg ingenting...sikker fordi det kun er noen afrikapupper som dingler der nå, er jo bare slufsete pupper igjen;p hihi...meeeen, kan jo også håpe at det er pga nytt kjønn;)

Skrevet

Hei! Det gjorde de til meg også, sånn ca., og jeg er i uke 10 (og noe) nå, og har enda ikke fått så ømme pupper igjen som jeg hadde i begynnelsen. Jeg vet heller ikke om alt er som det skal være, men jeg har iallefall ikke blødd, så da regner jeg med det. (Abort uten blødning er jo visstnok ganske sjeldent...) Men: Som det er i de første månedene: Man kan jo aldri vite, og jeg tror det beste å gjøre er å vente å la naturen gå sin gang... Som oftest går jo det fint!! : ) Tror iallefall at du ikke trenger å bekymre deg bare fordi puppene dine ikke er så ømme lengre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...