chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Jeg er ikke 5 fullgåtte uker engang, og i går merket jeg en kjent smerte i bekkenet, og i dag verre igjen. Spes på venstre side, også litt på høyre... Er det virkelig mulig at jeg skal merkes av dette så tidlig??? Forrige gang var jeg plaget mye fra midten og til ferdig svangerskap... og jenta er 7,5 mnd... Kan jeg virkelig få det nå såååå tidlig????
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 det går nok- desverre... jeg var hardt rammet av bekkenløsnning i mine to første svangerskap og jeg fikk de første symptomene allerede i 6. uke på begge.... Husk bare å ta signalene alvorlig og ikke press kroppen din nå.. smertene i svangerskapet er ille- men så lenge du tar det med ro slipper du kanskje smerter etter svangerskapet. Jeg gikk til manuell terapaut i mine svangerskap m bekkenløsning. Det hjalp veldig å få satt på plass bekkenet en gang i uka. Lykke til videre og ta godt vare på deg sjøl:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå