Gå til innhold

Vår... buhu.. klager litt

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det vått her, og snøen holder på å smelte. Har vært flere plussgrader de siste dagene, så det har smeltet bort ganske mye.

Det er jo ikke noe gøy når snøen forsvinner, da kan jeg jo ikke gå på ski, det er ikke noe gøy å gå på ski når det er mildvær heller.

Har vært på jobb hele påska, og jeg har vært nødt til å ha med meg ekstra sokker og sko på jobb. Går endel turer på jobb (og har innsett at jeg nok må innvestere i ordentlige sko som tåler litt vann, evt støvler eller cherrox)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til SørNorges vinter.. Slik har vi det her flere ganger i løpet av vinteren. Det kommer snø den ligger alt fra noen timer til noen dager, kanskje uker hvis vi er heldig så smelter den igjen og vi går rundt og vasser i slaps.. Forferdelig kjedelig så føler med deg!! Jeg har gode vintersko som tåler vann, og det anbefales veldig. Viktig å holde seg god, varm og tørr på bena så du ikke blir syk.

Skrevet

Men jeg bor jo ikke i sør norge, bor jo i nord, og vi ha ordentlig vinter helt til det plutselig er sommer, i den grad man kan kalle det sommer de dagene vi har det over 15 grader her oppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...