ApriIbaby Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Husker ikke historien eller innholdet, men noe med tre (?) venner som drar ut på tur tror jeg. Noe om en "båt" som veltet'??? Husker noe om velse mambo og vesle dumbo og vesle amandus eller noe i den dur.... Også noe om en negergutt?? er kanskje mambo det?? Hmmm blir imponert om noen skjønner noe av dette :-/
Gjest Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Amandus dukkemann. Tror det er ei Egner-vise, helt sikkert ikke politisk korrekt...
ApriIbaby Skrevet 12. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2009 Fant det slev på nettet: Den heter "kjøreturen" av T. Egner. Er en annen sang enn den du tenker på tror jeg.,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå