kremtkremt Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 jeg sitter her å lurer.. jeg har regnet ut terminen fra sist jeg hadde mensen, men da kom den 1 uke senere enn den bruker.. så det jeg lurer på er om jeg kan ha fått eggløsning til samme tid som den regelmessige mensen, eller til den mensen som nå var 1 uke forsinket.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Er ikke 100% sikker men mener å ha lest at mensen som regel kommer 14 dager etter eggløsning. Tror det er en nokså fast regel, men 100% sikker er jeg altså ikke ;-)
kosestund Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Jeg vil tro eggløsning i prinsippet er ca 14dager etter første dag i siste mens uansett om den var forsinket. Men når mensen er uregelmessig så er jo ultralyden i uke 18 kjekk å ha.
kremtkremt Skrevet 12. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2009 takk for svar:) tror jeg skal si jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei så jeg får en tidlig ul
Tweak Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 He he, kan jo være like greit det! :-) Men jeg vet ikke om de bryr seg så veldig mye om en uke fra eller til i den ene eller andre retningen... Hvis du ikke blir henvist til tidlig ul, så kan du jo bestille deg en selv? Men husk at selv om man får vite hvor langt man er på vei tidlig i svangerskapet, så kan man like gjerne bli satt fram eller tilbake på ordinær ul, og det er den målingen de går ut i fra med hensyn på å beregne termin. :-)
kremtkremt Skrevet 12. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2009 Kommer ikke til å nevne at jeg ca vet hvor langt jeg er på vei, vil bare inn å se at alt står bra til med barne.. har en venninne som nettopp har mistet og driver med masse skremselpropoganda til meg.. jeg har blitt skikkeli redd for å miste:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå