Gjest Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Dette er tredje gangen jeg går gravid,men kan aldri huske jeg har hatt kynnere så vet liksom ikke helt hva det er... Jeg får skikkelig vondt i magen av og til,hver dag nesten...kanskje 3 - 4 ganger pr.dag. skikkelig mageknip,akkurat som ei ri...men merker ikke at magen blir særlig hard.... Mange ganger når jeg får det og kommer meg på do så går det over.. Kan dette være fordøyelseplager eller er det rett og slett kynnere?? Håper noen kan svare..
Gjest Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Jeg er jo ikke ekspert, men synes ikke det høres helt ut som kynnere. Kynnere er jo at livmoren strammer seg og "øver" seg til fødselen, så magen skal være helt hard når man har kynnere. Leste en kjempegod beskrivesle av hvordan kynnere føles her forleden, som å bli støvsugd inni magen, den var treffende. Magen strammer seg og det kommer et slags sug inni magen som er ubehagelig, pusten går gjerne litt fortere. Av og til er det litt vondt også, i hvertfall på slutten av svangerskapet, men mest ubehagelig.
Gjest Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Da er det ikke det jeg har... Det jeg har er nesten som ei ri...varer kanskje i 15 sekunder og er skikkelig vondt.. Lurer på hva de kan være da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå