Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Har vært på Ul, og jeg er gravid, fikk litt sjokk fordi vi så to hjerter så dunket, jeg er over lykkelig, og det er sambo også. Ville bare holde dere oppdatert dere som var så koslig å støttet meg=) Så da blir det hektisk her hjemme tror jeg=)
Gjest Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Dæven, går det ann? Eg orka ikkje eingong tanken på sex då dottera mi var ei veke gammel, eller er det kanskje ein skrivefeil? Er eldste 7 veker eller 7mnd?
Gjest Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 hadde du sex bare 1 uke etter fødsel? Midt i renselsen og alt? :// Eller er minien din 7 mnd'er kanskje? ) Gratulerer uansett
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Hvis hun er 6 uker på vei, så skjedde befruktingen for 4 uker siden, dvs 3 uker etter fødsel. Mange som har sex igjen da. Men hvor mye jeg tror på at dette er tilfelle et jo en annen sak:-) Men hvis det stemmer så gratulerer så masse.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 Vi prøvde bare en uke etter, bare for å se, og det var ikke vondt, litt rart var det jo, men så ble jeg gravid så fort, jeg har alltid sagt at jeg vil ha 2 tette, men aldri trodd helt at de skulle bli så tette=) Uansett hva mange av dere mener så er jeg glad, og det er heldigvis mitt liv=) HI
Gjest Skrevet 12. april 2009 #7 Skrevet 12. april 2009 Å bli gravid 3-4 uker etter fødselen er ikke helt umulig da ;-) At man er i uke 6 betyr at man er 5 fullgåtte svangerskapsuker + noen dager, dvs at embryoet er 3 uker + noen dager. Gratulerer da HI :-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 Herregud, for noen teitinger. Når man er gravid i 6. uke, betyr det at sjette uke er påbegnt (f.eks. 5+2 dager). Dessuten regner man graviditeten fra 2 uker før faktisk befrukting. Ergo ble dama neppe gravid en ke etter fødsel, men mellom 3 og 4 uker etter fødsel. (I tidligste laget uansett, men ikke verdensrekord, lengre)
Mamsen86 Skrevet 12. april 2009 #9 Skrevet 12. april 2009 Å herregud, jeg hadde ikke sex et halvt år jeg! Og da måtte jeg ha en drink eller to for å tørre det også, haha! Gratulerer så mye! :-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #10 Skrevet 12. april 2009 to bankende hjerter? Tvillinger,altså?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #11 Skrevet 12. april 2009 Tror ikke mye på dette. Uke 5+? Er i denne uka man tidligst kan se hjertet slå og det er hvis det virkelig er 3-4 uker siden unnfangelsen, Rett etter fødsel og når det er to gir jeg ikke mye for denne historien.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #12 Skrevet 12. april 2009 Og hvor fikk du tatt tidlig UL midt i påskeuka:p
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #13 Skrevet 12. april 2009 Kanskje er dette en forsinket aprilsnarr?? I allefall blir de to små klassekamerater om 6 år
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #14 Skrevet 12. april 2009 Hehe, følg med i timen æ, HI! Du sier selv at du ble gravid når dere hadde sex en uke etter fødsel; ergo må du være 8 uker på vei ;o) Så, nei jeg tror ikke noe på deg. Du surrer for mye!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #15 Skrevet 12. april 2009 hm..legen fortalte meg at det var veldig lite sannsynlig at man kunne se noe på UL så tidlig..og dessuten uansett hvor lett födsel man hadde, sex 1 uke etter er jävlig tror jeg! jeg hadde sex 9 uker etter og det var ikke särlig godt.. men grattis! det er ditt liv! jeg orket absolutt ikke tanken på å bli gravid noen uker etetr födselen..
Gjest Skrevet 12. april 2009 #17 Skrevet 12. april 2009 Haha, ja det er jo sant, det tenkte eg jo ikkje på. Men HI seier jo lengre ned at ho hadde sex ei veke etter, så då trur eg litt mindre på det.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #18 Skrevet 12. april 2009 Hvem sa jeg tok det i påskeuka? er ikke alle som løper inn her for å skrive med engang. to hjerter, altså tvillinger. det er ikke tull, hva med å glede dere litt over andres gleder. jeg er super fornøyd, gleder meg til å bli 3 barns mor:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #19 Skrevet 12. april 2009 Du kom jo første gang med denne "nyheten" da ungen var 7 uker, og da nevnte du ingen ting om UL. Siden hun fortsatt er 7 uker må du a) ha tatt UL i påskeuken ha funnet på historien Stemmer for haha
Gjest Skrevet 12. april 2009 #21 Skrevet 12. april 2009 grattis! Til dere andre: Hvorfor er det så usannsynlig om jeg tør spørre. Mange mange mange som har sex bare dager etter fødsel. Og Ihvertfall flere uker etter fødsel. Eggløsning kan man få med en gang etter fødsel. Privat UL kan man få på dagen.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #23 Skrevet 12. april 2009 Fordi hun umulig kan være i 6. uke ;o) Tenk deg eggløsning; da er man allerede 2 uker på vei! Og 6 uker fram i tid etter EL = 8 uker på vei! Og DET klarer man å se på UL!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #24 Skrevet 12. april 2009 Uansett om du bløffer eller ikke må jeg bare si Gratulerer, jeg fatter ikke at du orker! Barn er det fineste man kan få, det er helt fantastisk. Jeg er gravid nå igjen og har en på litt over året. Jeg kommer ikke til å beholde. Rett og slett pga at jeg er garantert et like jævlig svangerskap som det forrige. Det inneholdt medisiner fra uke 8, store smerter, operasjoner i svangerskapet, sv.diabet, lite fostervann, ble satt igang, haste ks, enda mer medisiner, operasjoner.., niks, jeg vil ikke ta fra mammaen til barnet jeg har i 8 mnd..
Gjest Skrevet 12. april 2009 #25 Skrevet 12. april 2009 20:22: Hæ? Den hang ikke på greip. Hun fikk vel eggløsning ca. tre uker etter fødsel da, ble smelt på tjukka, nå har det gått 4 uker og hun er i uke seks...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå