Gå til innhold

enkelte "helsearbeidere" burde aldri blitt det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble skikkelig frustrert i dag, og veldig lei meg... må bare blåse ut noensteds- og da ble det til dere...

For ethalvt år siden døde min sønn i 7. mnd i magen. før jeg ble gravid med han mista jeg en i tidlig SA (uke 5) og i MA i uke 13.

Jeg er nå gravid i 7. uke- og har ikke turt å fortelle det til noen andre enn til samboern. Han er svært støttende og trøstende når jeg går her livredd for at det skal gå galt igjen...

i dag møtte jeg tilfeldigvis ei nyutdanna jordmor. ho var spent på å høre obduksjonsrapporten..

den har jeg nok ikke fått enda, men ho hadde sin egen vurdering. ho mente at jeg nok ikke kunne produsere morkaker mere. om jeg ble gravid igjen så kom de nok også til å dø av dårlig næring....

svært oppmuntrende..? jeg fortalte IKKE at jeg er gravid igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det var veldig uprofesjonelt av denne jordmoren. Man skal ALDRI komme med sine meninger/antagelser i jobben sin, man skal gå ut i fra fakta. Faktaen ligger i obduksjonsrapporten. Der har hun gjort en grov feil som burde har fått konsekvenser.

Jeg ble en gang avvist i gangen på st.olav sykehus av ei sykepleier som mente at jeg ikke fikk lov til å komme inn på UL pga jeg gikk til en dansk privat klinikk (men ble henvist dit av fastlegen). Et klagebrev ble sendt og jeg fikk en skriftlig beklagelsesbrev fra klinikksjefen - der det stod bla at det blir en intern sak ut av dette. Jeg håper inderlig at denne sykepleieren fikk smekk på hendene. Hun brøt bla taushetsplikten ved å ta det opp i gangen foran venteværelsen.

Jeg anbefaler deg å klage på dette, man kan ikke akseptere et slik adferd fra det profesjonelle. Dessuten kan denne jordmoren vokse faglig på dette.

Skriv gjerne det du skrev her, veldig konkret og bra beskrevet.

Jeg krysser fingrer og tær for at spiren din klorer seg fast fram til terminen :-)

Skrevet

å hei satser:) så artig at du er gravid igjen... vi har fulgt hverandre i fjor vi- men jeg har skifta navn så mange ganger at jeg husker ikke hva jeg het da..

Krysser fingre og tær for deg at det går bra denne gang:)

det var du og uglemamma som holdte meg oppe etter mine første tap... (kanskje du husker meg om du ser profilen min.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...