Gå til innhold

Privatisering provoserer meg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....ikke nok med at man i Norge får gratis (så og si) pleie når man blir gammel og syk.....men enkelte kjemper for å kunne VELGE hvem som skal tørke ræva dems...og det på bekostning av oss som har stukket fingern i jorda og SKJØNT at vi er utrolig priviligert og at det faktisk bør være det samme om det er ho Magda fra Lillehammer på 25 år eller ho Randi på 40 år fra Trondheim som mater oss mandelpuddingen og følger oss til rommet når vi går oss vil med rullatoren....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg vil gjerne ha muligheten til å betale litt ekstra for å kunne spise creme brulée i stedet for mandelpudding.

Hvor pleierene kommer fra er meg revnende likegyldig.

Skrevet

Det er utrolig mye dårlig eldreomsorg der ute og "statlig regulering" har ikke gjort det noe bedre. Kanskje litt konkurranse kan hjelpe?

Dessuten er eldreomsorg på pleiehjem, for eksempel, langt fra gratis. Man betaler 80% av pensjonen sin eller noe i den duren!

Skrevet

Folk som ikke innser at eldre mennesker også er voksne provoserer meg. Klart man skal nyte samme frihet til å velge som andre voksne også når man passerer pensjonsalder. Hva om du overhodet ikke kommer overens med pleieren din? Man skal omgås vedkommende hver dag og i de mest intime situasjoner. Da er det viktig at det er et menneske man liker.

Ellers er jeg ikke for privatisering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...