Gjest Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Første strøk....blir stas for jentene når de kommer hjem fra påskefjellet i morra :-) Hvitt utvendig og råååååååsa innvendig :-DDD
ULriKke73 Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Åhhh... det blir sikkert stas ) Så artig med sånne overraskelser ) Blir nok noen storfonøyde frøkener som kommer hjem til nymalt hus ) Jeg skal også frem med malinga på lekehuset til jenta vår.....snart... bare vi får tømt det for vinterens lagring..hehe.. Jeg tror det blir hvitt overalt, tak, vegger og gulv... Den er så liten så tenker at samme farge overalt vil gi litt (!) romfølelse..hehe... Så skal vi lage en benk/sofa som vi kan ha masse rååååsa puter i steden og noen fine hyller over "kjøkkenbenken" ;o) Gleder meg masse til å stæsje i lekehuset snart ;o) (Når mannen har satt på bremsene for innvendig oppussing så får jeg heller gå for noen prosjekter som ikke er større enn at jeg kan klare dem på egenhånd..haha...)
Gjest Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Vi satte det opp før helga, etter de dro herfra, så blir stor overraskelse. 3 1/2åringen har masa sia i fjor vår om lekestue :-) Ble rosa innvendig med hvitt gulv. Har grunna hagestua vår også i dag, skal beise første strøket innvendig i morra. Moro å holde på nå når det er vår og fint å jobbe ute. Har stussa rosebuskene mine...raka plena...rydda litt og oljet mølblene til hagestua i dag. Og nå har jeg ei kake i ovnen...så kan vel trygt si at det har vært en meget produktiv dag og merker at det skal bli deilig å slappe av nå utover kvelden.
ULriKke73 Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Wow... du har vært skikkelig "driftig" i dag du a'? Blir imponert av mindre ) Blir jo skikkelig fin overraskelse med et helt nytt lekehus ) Alle jenter skulle hatt et lekehus. Vår jente elsker sitt lekehus selv om vi ikke har gjort noe særlig innvendig enda. Bare satt om litt plastmøbler og hengt noen bilder på veggene ;o) Du får kose deg med kake i kveld.... det har du virkelig fortjent )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå