blond Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Noe som irriterer meg er naboer som røyker på verandaene sine. Jeg kan velge mellom å få røyk inn i huset eller å få innestengt og altfor varm stue. Jeg er veldig plaget av røyk og det er med god grunn jeg klager, men jeg vet at jeg ikke kan gjøre noe annet enn å klage for meg selv og her. De er i sin fulle rett til å røyke, men moro er det ikke for meg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Bor dere veldig tett siden dette kommer inn til dere? Det hørtes veldig plagsomt ut ja!! Jeg tåler røyk, men liker det absolutt ikke. Og særlig ikke lukten av den inn slik. Blir dårlig hvis det blir masse røyk da, og folk røyker i samme rom. Har du prøvd å snakke med naboene dine? Kanskje de forstår om du forteller dem problemet ditt på en grei måte? Eller er det slike naboer som ikke vil forstå og gidder å bry seg? Noen bryr seg jo døyten ikke om det. Jeg var på fest en gang, og der ble det røykt. Etterhvert ble det vanskelig for meg og puste skikkelig, og øynene rant og rant og jeg hostet og hostet. De som røykte spurte om det var røyken som gjorde det og jeg svarte ærlig ja. Fikk da beskjed om at jeg kunne åpne ett vindu. Problemet var bare at det sto flere vinduer oppe slik at det var gjennomtrekk, men det var ikke nok. Det endte med at jeg bare gikk hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå