Gå til innhold

Seteleie fortsatt... og veldig tørst om dagen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen andre her med seteleie? Er snart i uke 35...Huff, ser ikke ut som dette går veien for "vanlig" fødsel..Begynner å nærme seg nå.. Har ikke lyst på KS, og kan ikke si at jeg gleder meg til å føde med sete heller.. Får se hva legen sier dersom den ikke snur seg. Også er jeg uvanlig mye tørst om dagen, noen andre som er det? Er dette vanlig tro???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår lillegutt ligger godt plassert med stumpen ned og jeg er nå akkurat 34+7, starter på uke 35 imorgen:-) Men her kan alt skje, ungen kan snu seg lenge enda... Hvis du kikker under "alle forum på BIM" nede til venstre på denne siden, så kan du lese om seteleie-debatten. Der står det mange "fine" historier om setefødsler også, så ikke mist motet. Hvis bekkenet mitt er stort nok, så er iallefall jeg klar for å prøve setefødsel! Men som sagt, her kan mye skje enda. Det er mange uker igjen... Jeg vet om ei der babyen snudde seg rett før de skulle begynne keisersnittet:-) Utrolig!

 

Ellers så drikker jeg nok godt i overkant av 3 liter vann pr. dag for tiden, og da teller jeg ikke med væske som jeg drikker til måltidene:-) Vannflaska er med meg overalt, jeg drikker om natta også. Har fått fortalt at dette er veldig vanlig! Og så lenge en holder seg til vann, så er jo det sunt og godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist sv.skap snudde ikke snuppa her seg før i uke 37+4... Var på ul den ene dagen, og skulle tilbake til manuell snuing dagen etter. Og da hadde ho jammen snudd seg i løpet av natta, og hodet var nesten festet og... Så det er enda god tid!

 

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...