snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 litt stilig og litt merkelig... er 29+1 i dag... merker de begynner bli trangere og mye tyngre for mor... hvertfall rygg og ribben messig... men er nok værdt de uannsett
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 JEPP! og tyngre skal det bli!
Høygravid&gla:-) Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Heei :-) Ja hele magen vibbrerer..stikker ut en hel eller en arm av og til også. Kiler han litt under forten å han reagerer som bare det LOL! :-) Jeg er i uke 36, å når jeg var i uke 30 trodde jeg ikke det kunne bli mer liv, at han kom til å feste seg å at det ble roligere.Men der tok jeg feil, han sparker nok ikke riktig like hardt som før,litt på en annerledes måte, å det sprenger mer :-) Men hærlig å kjenne liv, selvom det er vondt innemellom, liker jeg å kjenne liv, istedet for at det skulle vært stille :-) Lykke til videre :-)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 12. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2009 hehe kan se deler som stikker ut men vet ikke hva de er om de er fot arm eller hodet men liker at de beveger seg i stede for helt stille da får man jo lettere panikk.... deilig å kjenne liv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå