Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 I går var vi hos dem før vi dro på en fest og de laget seg pizza, hørte ikke ett ord om vi ville ha, halloooo liksom... Er det flere der ute som bare lar gjestene sitte å se på? For den andre gjesten fikk nemlig. (nær veninne av henne). Også hun andre (nære veninna) skulle på syden tur med felles veninne av naboen, så spurte jeg om å er det plasser igjen, for da tenkte jeg at naboen også skulle være med, og da bryter hun ut med at "hvem har spurt om du skal være med" - hjelpe meg. Enten er det hennes humor, men den begynner jeg å få nok av, tenker at det må være humoren hennes, for hun er hyggelig i blandt også. Glad vi flytter 1.juli, men har på en måte blitt glad i dem også. Samboeren hennes er langt i fra sånn, men hun er par år eldre enn han, og overkjører han om han sier noe. Hva mener dere, hvordan skal jeg forholde meg til henne? Synes slike ting sårer meg. Hun har begynt med å si når jeg kommer på besøk: å nei er det deg igjen? Dette har jeg sagt i fra til henne tidligere, om at jeg synes ikke noe om å høre slike ting, hun beklaget seg og sluttet med det, men har som sagt begynt på igjen. Vi har hjulpet dem endel, da de ikke har bil, kjørt dem på butikken, legevakten, hentet dem en plass. Men de har også hjulpet meg med, f.eks den gangen vi var tom for brød, sukker, røyk.
Holly❄️ Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 For meg høres det ikke ut som hun setter noe særlig pris på deg.. at hun kanskje syns du er der litt for ofte f.eks? Hm, vanskelig dette... Men hva med å prøve og holde henne litt på avstand en stund, og se om d hjelper?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 12. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2009 Jeg tror hun egentlig bare er slik av personlighet, hun sitter hjemme dagen lang. Ingen stikker innom utenom en fest. Er sjelden der, men blir mer og mer nå som snøen er borte og det blir varmere i været.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Heia vennen min:D Jeg syntes kanskje det høres ut som om denne veninna/naboen din respekterer seg som en av sine venner...lurer på hva grunnen er til at hun føler hun kan behandle deg sånn? Er der fordi dere er så nærme? eller er det fordi hun ikke vil ha deg som venn? bare noen tanker som surrer i hodet mitt når jeg leste dette! Hvis hun hadde sagt å nei, er det deg igjen, så hadde jeg faktisk snudd å gått hjem! så uvelkommen skal man vel ikke føle seg???
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 mente : ikke respekterer deg.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 12. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2009 Jeg bare ler av det og går inn, eller tar en røyk med henne på verandaen, for akkurat det der har vi snakket om og hun mener at hun ikke mener det hun sier. Også tør jeg ikke helt å snu å gå heller. Men å slutte å besøke dem og svare nei om de trenger hjelp, det kan jeg prøve å klare.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 12. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2009 Kanskje vi har sluppet dem for nærme? 2 dager på rad i påsken var de hos oss på middag og grillet.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 ikkeminst en grunn til å være hyggelig mot dere;) prøv å hold litt avstand en stund, å se om dette endrer seg.
blåbæret Skrevet 12. april 2009 #9 Skrevet 12. april 2009 Hun er vel litt lei, samtidig som hun egentlig liker deg.
erteposen + 4 Skrevet 12. april 2009 #10 Skrevet 12. april 2009 Det hører ikke ut som hun liker deg noe særlig, og jeg hadde vel holdt meg unna.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 12. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2009 Hadde en periode her som vi ikke hadde kontakt, men så kom plutselig samboeren hennes på døren og spurte om noe han kunne låne eller noe vi kunne hjelpe han med. Han er ikke slik som henne, skal vi bare hjelpe han og være hyggelig mot han når han spør om noe, og svare nei om henne spør om noe?
Gjest -<<- Skrevet 12. april 2009 #12 Skrevet 12. april 2009 Dere høres råsære ut begge to. Hun fordi hun oppfører seg som et rasshøl. Du fordi du finner deg i det.
Tøysetipp Skrevet 12. april 2009 #13 Skrevet 12. april 2009 Hun høres ut som ei som ikke behandler deg med respekt. Og du tydligvis finner deg i det. (eller har) Man sier ikke slik til mennesker man bryr seg om. Ikke i en sarkastisk tone heller, dersom man ikke kjenner vedkommende så godt at man vet at det ikke ville blitt tatt ille opp. At man deler/låner av naboer betyr ikke at naboforholdet bør gå noe utover det, eller i at det ligger en automatikk i at man da er omgangsvenner. Jeg synes hun har oppført seg ufordragelig. Og ville ikke hatt noe med slike mennesker å gjøre.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 12. april 2009 Forfatter #14 Skrevet 12. april 2009 Tusen takk for svar. Jeg ser det selv, men lever på de gode dagene, og jeg er en person som godtar det meste. Sikkert dumsnill, men jeg skal sette ned foten. I kveld leverte jeg 2 shot glass som var dems, og hentet tørkestativet de har lånt av oss. Det som er igjen da er leken jeg lånte bort til minste barnet dems. Den kan jeg hente når vi pakker flyttelasset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå