Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, søndag 12. april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 dag.... kjenner ingenting utenom litt stramninger av og til og antydninger til menssmerter i ryggen fra tid til annen... vet ikke hvordan kynnere kjennes ennå og hvertfall ikke rier!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 dager igjen her å jeg dævver snart av utålmodighet!!

Forrige kom 17 dager før å jeg har allerede begynnt å tenke overtid hehe.. neida, får vel tro d skjer noe snart så mye vondt jeg har i magen :-o)

Skrevet

Jeg har 85 dager til termin.

Skrevet

18 dager til termin og begynner bli ganske klar for og få ut jenta.. =)

Skrevet

25 dager igjen...jeg gruer meg såååå masse til fødselen!!

Men gleder meg MASSE til å se lille babyen min!!

Masse kynnere hele tiden, og murringer så er ganske spent på hvordan dette utarter seg! :)

Skrevet

79 dager igjen, nå har virkelig nedtellingen startet! :-)

Skrevet

41 dager og i morgen er jeg høygravid;)

Skrevet

10 dager igjen:)

Skrevet

39 dager igjen.

Mye kynnere og bekkenløsning, begynner å bli kjei:)

Skrevet

beint 50

(men det er for mange dager i mine øyner. Plutselig blitt VELDIG utolmodig!!? Plagene mine (bekkenløsning) tar over her nå, må ha hjelp til å snu meg i senga om nettene, så våkner av enorme smerter mange ganger hver natt fordi jeg har "prøvd" å snu meg, mannen må faktisk fysisk snu meg, da jeg får funksjonssvikt (går ikke an å bevege, da alt løsner inni symfyseleddet) noe JÆVLA DRIT!! )

men stakkars babyen min skal ikke ønskes ut enda, er jammen godt at jeg klarer å kose meg med han og nyte bevegelsene og glede meg til å treffe han:))

(men jeg inrømmer GLATT at jeg HÅÅÅÅPER og ØØØØØNSKER han ut fra jeg er 37+0!!!!)

Skrevet

1 dag igjen til termin i morgen...

har gått ei uke i hammerfest og bare venta på fødsel grunnet at det ikke er jordmor på jobb på hjemplassen min og et godt stykke å kjøre hit på sykehus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...