Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Nå har alle dagene i påsken vært middagsbesøk. Kan ikke si nei heller, da blir de så sure og jeg får dårlig samvittighet. Har bare lyst å være hjemme og slappe av og få ryddet, vasket klær og gjøre gøye ting med mann og barna. Kan noen komme med trøstende ord? Jeg måtte bare få si det..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Vet du, la de bli sure. Men du, det er jo ett veldig kompliment til deg/ dere da:) Dere må være gode verter og lage god mat, siden folk så gjerne vil komme til dere... Men fra spøk til alvor, si nei, det er lov. Blir de sure er det faktisk ikke ditt problem. Skjønner godt at du vil bruke tiden med familien din...
___ Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Gjør som noen venner av meg. Start dagen med en liten drink til frokost på dager de vil ha i fred. Dermed er de ikke kjørbare den dagen og må hlde seg hjemme. Fungerer for dem. Alternativet er å si at nå har det vært så mye farting at dere har lyst til å holde dere hjemme en kveld. De fleste forstår det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå