Trebarnsmamma30 Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Har bodd her i under 2 år, og parketten er jo full av småriper allerede.. angrer nesten på at vi ikke valgte laminat! Klart det er fint med parkett (før den blir full av riper), og varmere og lunere.. men en kan jo knapt leve normalt uten at parketten blir stygg.. Hvordan klarer dere å holde parketten fin?
Trebarnsmamma30 Skrevet 12. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. april 2009 Henger meg sånn opp i ting også, så jeg må jo gå å kikke etter riper hele tiden.. og irritere meg over de som allerede er:( Uff, jaja:)
Gjest Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Vi har en ganske dyr laminat i stue og på kjøkken, sånn som skulle være i topp kvalitet. Vel, den er likevel full av små riper og hakk, så sånn sett tenker jeg at det var ikke verd det likevel. Vi valgte laminat fordi det sliksom skulle vøre mer slitesterkt, men det er hardere å gå på,kaldere og ser ikke fullt så pent ut, så neste gang blir det parkett, det kan man i det minste pusse ned når det blir for ille...
Odine! Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Vi tenker at om noen år når barna er større så kan vi slipe parketten. Riper er ikke til å unngå, men tror de første ripene er verst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå