Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Eg har to barn...ein gutt på 1 år og en jente på 7 år..Eg sliter litt med samboeren min for tiden..Eg fikk greie på det av eg var gravid med vårt 3 barn,i slutten på mars mnd..Sa dette til samboer,reagerte med frustrasjon for han ville ikke ha flere barn..Eg blei skuffet for eg ville beholde det..Han sa det at vi ikke hadde plass til flere barn i huset vårt,og heller ikke hadde vi økonomi til det..Han mente det var betre at vi gav 100% til dei to barna vi har no,heller det enn kunn og stille opp for dei kunn 70% pga at det kommer ein unge til inni bildet..So sa han det visst eg velger og beholde ungen so måtte eg rekkne med det at da kom eg til og stå aleine med 3 barn i ein leilighet..Uansett ka eg la frem so blei det berre fremstilt som neagtivt..Eg er snart ferdig utdannet som lærling i august dette året..Eg blei so frustrert so eg bestemte meg for og ta barna med meg og besøke familien min,sånn at han fikk tid til og tenke seg om,og at eg fikk tenke..Han tok kontakt etter 3 dager,eller rettere sakt eg tok kontakt med han..da sa han det at han ville at eg fremdeles skulle vurdere abort,men at han hadde funne ut at han var alt for glad i oss til og gi slipp på oss..so dagen etterpå begynte eg og blø..Eg spontaaborterte 2 dager etterpå..det var veldig tungt for meg,men samboren var jo glad for det..han hadde jo fått det som han ville egeltig..so han skulle støtte meg 100% sa han..Eg bestemte meg for og gi han ein ny sjangse til og forbedre seg på..Men eg føler det at han ikke har forbedret seg so mye..Feks so blir han drit sur visst minste mann begynner og grine på natten,visst han må stå opp og ta han eller passe på han..Eg har no foten i gips pga at eg falt i trappen og har brist i foten..og da fikke eg til svar i dag at han var lei av og passe på gutten vår,for da må han gjøre litt mer enn vanlig for det er eg som tar meg mest av han..,men det er litt vanskelig no når eg har foten i gips..:(vet ikke ka eg skal gjøre videre..vet ikke om følelsene mine er so sterke som dei var før for han?
Gjest Antarctica Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 For en egoist. Si at du er mye mer lei enn han og at du har smerter i beinet og trenger hvile. Dra hjem til mor og far og bli der hele helga. La han styre med ungene. Når du kommer tilbake så sier du at alt dette som han nå har gjort, det gjør du til vanlig aleine, med gips på foten! Har du spontanabortert og brukket beinet er det du som skal ha omsorg, ikke han. Han er bra frekk som kan tillate seg å si at han "blir lei av å passe gutten" !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå