Gå til innhold

Shute :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på du, lenge siden sist jeg har hørt noe fra deg, også så jeg deg plutselig i et innlegg her. Hvordan er det med deg ? Magen vokser og du har det bra ?

Jeg er i dag 13+5 så går jo fremover. Kvalmen har roet seg betraktelig. Har ikke kastet opp på 2 uker. Skjer at jeg blir kvalm av og til, hadde et par dager hvor jeg trodde jeg var "tilbake" i kvalmemodus, men det ga seg. I dag har jeg det bra, men er fortsatt veldig trøtt og sliten. Begynner å jobbe igjen til uken, det blir vel både bra og tungt, men får bare ta det i mitt tempo.

Håper du har det bra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,

der var du over på andre trimester du også, jo! Så bra!

Magen har vokst bittelitt. Frosken har det fint, jeg har det nok ikke helt like fint, hehe. Legen min påstår det er ekstremt tidlig bekkenløsning, og at "det kan jo da teoretisk sett bli bedre når det begynner så tidlig... eller myyyye verre." Hun er skikkelig oppmuntrende sånn sett. Så det kan vel se ut som det blir en eviglang sykmelding, men greit nok, så får jeg lest til eksamen i hvert fall (jeg multitasket med jobb og studier, og studiene kan jeg bare ikke sykmeldes fra).

Kvalmen har roa seg ganske greit, akkurat i tide til påskesnopet, haha.

Og bare litt over to uker til ordinær ul nå, det blir skøy (selv om det vel blir ultralyd nummer seks så langt).

Skrevet

Hei igjen, ja jeg er nok her gitt hehe ! Jippi !

Huff, bekkenløsning er ingen spøk. Opplevde det jo sist gang, men ikke til de ekstreme grader, men alikevel...holdt for meg ! Så føler med deg ! Vi får håpe det roer seg, men min erfaring er vel også at det som regel ikke blir "bedre" iallefall. Er ikke jeg motiverende ? Huff var ikke sånn ment ! Stå på !

Jeg er også sykemeldt, men starter å jobbe redusert 80% til onsdag, gruer meg litt må jeg innrømme, for jeg føler meg ikke klar for det, men må nesten bare hoppe uti det !

Hehe påskesnopet ja...gjett hvem som stirrer på en gigantskål med smågodt her ? Det er ikke julenissen i allefall :P

Ååååh skal dere vite kjønnet ? Herrejemini og fru gud som jeg gleder meg til min, men det er jo sååå lenge til ! 36 dager til hehe :P

20ende mai. Jeg skal definitivt vite kjønnet, er av den arten som vil vite :)

Skrevet

Joda, slitsomt med jobb i halvsjaber form, men tiden går jo så saaaaakte når man dilter hjemme. Håper å kreke meg på jobb en liten stund til før jeg sykmeldes.

Vil vite kjønn om vi får, ja. Holder lenge å skulle krangle om navn i én sjanger, vi har mildest talt litt ulik smak på slikt. Dessuten er svigermor alt i gang med å planlegge sying av barnebunad og strikking av tøy og you name it. Hun ønsker seg jente for de bunadene er finest, haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...