Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Nå er han bare en jeg har møtt en gang før, på et annet fotooppdrag. Han er egentlig ikke hobbyfotograf engang, men veldig flink å ta bilder og retusjere dem. Skal nå ha han til et oppdrag på ca 1 time. + retusjering. Han vet ikke hvor mye han skal ta, og har spurt hva jeg synes er en grei pris. Synes dette er veldig vanskelig. Hjelp?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 hva skal han ta bilder av? hvis det er barnet ditt, så ville jeg ikke gitt mer enn 1000 kr.. det er det vi betalte hos fotograf med 1 åringen vår..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Hei, vi driver på med fotografering, og vi tar 200-500 kr i portrett, kommer litt an på type setting, som inne, ute etc. Da får kunden en cd med de beste bildene, og vi kan i tillegg fremkalle og forstørre, men da komme dette selvsagt i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 ok. Ja det er portrett av et voksent menneske. Regner med det blir en 30 - 60 min. Mulig det blir utendørs. Er 700 greit? med litt redigering. HI
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Jeg tror ikke jeg hadde betalt mer enn det. Men nå tar vi ikke så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå