Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Har lest en del blogger og internettsider som omhandler barnevernet og folk som føler seg urettferdig behandlet av barnevernet og polititet. Jeg er ingen innbitt forsvarer av dagens system, jeg mener at vi trenger et barnevern men at det har et enormt forbedringspotensiale. Likevel lår det meg at alle disse menneskene virker riv ruskende gale. Jeg blir trist når jeg tenker på foreldre som kanskje kunne klart omsorgen en gang i fremtiden kanskje ødelegger for seg selv ved å søke kontakt med disse menneskene for å få hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå