Baby-bea Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Sukk. Rett inn i 8pp. Kjenner jeg begynner å bli litt lei nå. Jeg har egentlig ikke lov, siden det er så mange her inne som virkelig strever! Jeg må bare si at jeg beundrer dere! Denne måneden er det vel kanskje ikke håp for oss. Jeg har EL ca torsdag/fredag 23/24 april og gubben reiser bort 20 april. Sukk!! Men jeg kan ikke miste håpet helt for teoretisk kan jo disse småtassene leve opptil 5 dager inni meg, så hvis vi tar litt morgenkos den 20.... hi, hi.... evig opptimist :-)
venterispenning Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Da kom TR, og jeg går inn i 2pp. Har ikke lov å klage jeg heller, men er så rart med det, man har jo et lite håp om at man skal være en av de heldige som lykkes på første forsøk Samboeren min reiser også bort denne perioden, men satser alle mine kort på at han er tilbake til jeg har EL. Nok en spennende mnd Lykke til jenter!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Jeg fikk mensen på fredag, og gikk ganske skuffet over i 31pp. Hadde håpet så veldig denne gangen fordi det var første pp med dobbel pergo og akupunktur. Denne mnd har jeg pause fra pergo fordi den skal virke i 2 mnd av gangen.. Håper at det blir mange positive tester i uke 19, lykke til!!
Sib 78_1 MA Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Hei dere:) Jeg fikk mensen nå på fredag etter en senabort i uke 20. Ønsker å bli gravid igjen så fort som mulig og håper på gode nyheter i uke 19. Lykke til alle sammen. Krysser fingrene for oss alle.
pobbles Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Heisan! 1pp her, og det virker som det er mange som går igjennom litt av hvert før det kommer en spire! Jeg har aldri prøvd før, har gått på p-piller siden jeg var 18 og nå er jeg 29, men ja.. det finnes dem som fikser det på første forsøk... får bare vente og håpe og se.. 31pp?? Oi.. lykke til alle sammen Hjelper vel ikke at mannen min er på tur og jobber skift akkurat... :-D Pluss man vet jo ikke om man er fruktbar engang! Det vil si, vi prøvde en mnd i fjor, og da satt det ikke, men begynte på pillen igjen pga bryllupsplaner. Lure meg, trodde jeg kunne slutte på p-pillen en mnd og bli gravid med en gang.. men nei du
Trulta84 Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Melder meg inn her jeg. Er inne i 2pp nå, fikk mensen 1.april, 2 uker på overtid, fryktelig irriterende. :/ Har 5 uker mellom hver mens. Grugleder meg til uke 19, har dere det sånn? Gleder meg veldig fordi jeg håper det går denne gang, men gruer meg veldig til å teste i tilfelle den er negativ. Håper så inderlig det går. Veit jo at det kan ta lang tid, men håper sånn at det går fort. Tenker på det alt for mye...
venterispenning Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Huff, ja sånn er det her også! Vet jo at det er best å være mest mulig avslappet i forhold til dette, men hvor lett er det da! Avslappet er det siste jeg er! Hehe.. Men må vel bare innfinne seg i at det tar den tiden det tar, uansett Må si jeg kjenner igjen følelsen av å gruglede seg.. jeg gleder meg veldig, men samtidig er det første gang for me så er jo litt spent også! Tenker jeg blir litt stressa når testen faktisk ER positiv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå