~ spiren ~ Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Jeg og min mann skal ta noen par-bilder. Er litt kjekt å ha noen bilder av oss sammen når jeg er gravid og har magen Er det noen som har forslag til forskjellige positurer og slikt som er stilig når man vil ta slike bilder sammen? Om noen har noen linker til forskjellige sider på internett så kom gjerne med dem også, så jeg kan se på bilder Fotografen kommer nok til å komme med forslag han og, men er litt greit å vite litt på forhånd, og kanskje komme med forslag selv Trenger forslag til positurer, klær, osv.. Takk!
Gjest Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Synes det reklamebildet for BiM er litt søtt jeg, at han står bak henne og danner et hjerte med hendene over den bare gravide magen hennes, sort-hvot og bare av dette. Blir jo ikke direkte par-bilde den da, med veldig vakkert synes jeg :-)
Strangers out of Blue Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Jeg så et nydelig bilde en gang; samboeren holdt hendene forsiktig/lett på magen til den dama, lukket øynene og kysset ømt magen. Det bildet var ladet av kjærlighet både for hverandre og den lille der inne..
Gjest Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Jeg skal ta gravidbilder når magen min blir stooor! Men det å ha samboeren der har jeg ikke tenkt på. Skal spørre han, og håper han sier ja og synes det er en god ide! Ifjor laget jeg en kalender til ham (rødme) og den ble det satt stor pris på. Fikk en fotograf vennine til å ta bilder av meg kun i undertøyet, og på mange av bildene (der jeg sitter) ser det ut som jeg er naken. Dette er smakelige og profesjonelle bilder altså. Kansje det kan vere en ide å se ut som om dere er nakne? Jeg liker veldig godt slike bilder. Gjerne i sort hvitt. Kansje med en rød rose der kun rosen er i farger? Jeg tenker en del komposisjon og ikke bare poseringer Ev. han kan stå bak deg og holde runt deg med ene armen... hendene deres møtes og sammen holder dere den ene røde rosen. Den andre hånden holder han på magen din.. og blikket hans er festet på magen din. Men den andre hånden kan du dekke brystene dine
Strangers out of Blue Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Kan være morsomt å gjøre noen "useriøse" bilder også - humor og tøys er alltid bra. Kanskje noen "hurramegrundt, hvordan skal dette gå"-bilder?? I tillegg til de vakre bildene, mener jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå