Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Ja, det kan du trygt ta. Det er det eneste smertestillende medikamentet som er ferdig forsket på i forhold til graviditet. Men ikke ta ibux.
awenka84 Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Ja det kan en ta, hvertfall fikk jeg beskjed om det av legen min.
Kongeørna Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Det er påvist sammenheng mellom bruk av paracet i graviditet og astma hos barn. Jeg ville derfor bare tatt paracet hvis jeg hadde hatt feber, fordi feber også er skadelig i første trimester. Uff, ikke lett å styre unna alt mulig, da. Og en paracet en sjelden gang går sikkert bra. Men jeg ville forsøkt å latt det være.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Leste nettopp i magasinet "GRAVID" og de gav grønt lys på paracet, men derimot rødt lys for ibux. Ja til paracet, nei til ibux
avocado Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 uansett ville ikke jeg tatt paracet før jeg hadde snakket med legen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå