Gå til innhold

Hvordan er str til Minymo anorakkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å kjøpe en anorakk til min treåring av normal vekst. H*n er nok kanskje noen cm langre enn gjennomsnittet, men slank og fin! Jeg er veldig usikker om jeg skal kjøpe i str 104 eller om jeg skal gå opp til str 110. Vil jo gjerne at den skal holde en stund. Vi har allerede en vår jakke, så ser for meg at den kommer til å bli tatt ordentlig i bruk fra høsten av, så da vil h*n ha vokst enda litt til.

Veldig takknemlig hvis noen vil dele sine erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en anorakk i str 2 år som min 3-åring fint passer i. Det er ikke årets modell da, så mulig de har forandret på de litt, men før var de ihvertfall store :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Da er det kanskje ikke så dumt å satse på str 104 da. Jeg kan jo alltids bytte den og, men hadde vært greit å sluppet det! Er du forresten fornøyd med jakka, og kan du si noe om den? Tenkte litt på om den tåler litt vann?

Skrevet

Ja vi er kjempefornøyde. Vår er av en slags "kåpe"-modell, litt innsvinget med belte i ryggen, og med hette som selvsagt kan kneppes av. Det er refleks-striper på flere steder, og jakka er vannavstøtende. Både fin og praktisk, mao :)

Skrevet

Er det en nettside med disse jakkene på?

Skrevet

Ja, det er de jeg tenker på. Jeg fant de på:

smartkidz.dk

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt str. 92 til poden på 2,5 år:-) Så ja, de er store i størrelsen. Ville definitivt ikke kjøpt større enn 104 hvertfall. Synes anorakkene er kjempefine, og smartere en feks Miniature hvor det er fast hette:(

Jeg kjøpte fra smartkidz.dk og anbefaler denne butikken på det varmeste. Hvilken farge skal du ha?

Skrevet

Står mellom grønn og lilla, men tror vi tar grønn!

Måtte du fortolle og betale norsk moms da du kjøpte den?

Skrevet

Den grønne ser jo veldig fin ut:-) Jeg kjøpte den flerfargede. Slapp moms og fortolling ja, kom rett i postkassa. Men jeg ba om at den ble sendt som gave fra privatperson på forhånd.

Skrevet

Tusen takk for all hjelp! Da skal jeg nok få ordnet det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...