Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 flere som sliter med allergi? hvilken medisin kan man ta når man er gravid? bruker og ta allergisprøyta, men den kan jeg vell ikke ta i år siden jeg er gravid...?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Hadde jeg vert deg hadde jeg ventet og sett hvordan det gikk. Da jeg var gravid ble jeg veldig mye bedre og trengte ikke medisiner. Det var som et mirakel. Har hørt at det av og til skjer. Hormoner og sånn. Så vent og se og håp. ...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 trenger ikke vente, for allergien er kommet helt jævlig....
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Da spør du legen ikke alle idiotene her inne. Meg selv inbefattet.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 og hva skal man med denne siden da??? ikke noe vits med denne siden vist alle bare skal spørre legen sin!!! Dust!!!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 Ting som handler om alvorlige ting som medisiner må du aldri spørre om her inne. Her sitter en gjeng idioter og svarer i hytt og pine. Jeg hadde aldri stolt på det som ble sagt her inne. Men at man kan ha noen morsomme diskusjoner er noe annet. Det er ikke farlig.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #7 Skrevet 12. april 2009 får jo uansett ikke noe medisiner uten og snakke med legen, så den sjangsen tar jeg..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 Skjerp dere! Er det ikke lov til å spørre om noe her inne uten å bli henvist til legen sin. Selvfølgelig må jo HI til legen for å få en eventuell medisin men det kan jo være interessant å se hva andre bruker for sine plager. Så til deg HI, Kenacort("allergisprøyte") skal vel ikke taes når man er gravid. Det fikk jeg beskjed om.Mener man kan få den mens man ammer. Jeg tok tablettene Loratadin i svangerskapet.. Så tror jeg også man kan ta lokalbehandling(nesedråper,øyedråper). Men igjen dette er jo opp til legen din. Apoteket har samme måte å finne ut ting om legemiddlene(både på resept og uten) så de kan jo også være til stor hjelp. Vet hvor kjipt det er med allergi.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #9 Skrevet 12. april 2009 til anonym 11:14. tusen takk for svar bra det er noen som er normale her og kan svare på en orntlig måte HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå