Gå til innhold

har dere felles hobbyer/interesser?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har vært sammen i 6,5år og forholdet har hangelt i det siste......så han vil at jeg skal delta mer i hans interesser (han mener at vi er for forskjellige) og det gjør jeg gjerne!Han liker å fiske og være ute i naturen,det er jo deilig.Jeg har liksom bare hatt sporadisk håndarbeid som hobby og alltid vært fornøyd med dette.Han vil også at jeg skal behynne å trene,og det prøver jeg når jeg har tid:)

 

Så sier han at jeg må få meg hobby som han kan delta på,men jeg har aldri hatt behov for noe annet enn slik jeg har hatt det hele livet.

 

Hva har dere sammen som holder dere sammen/som dere liker å gjøre sammen?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke andre "hobbyer" enn ungene og huset for tiden ;-)

Har ikke tid til annet når begge er i full jobb... Har vært sammen i 10 år, og her går det fint.

Skrevet

jeg og samboeren har vel vært sammen i 4 år nå. bodd sammen bare 1 år (he he) vi har absolutt INGEN feller interesser, han har sine hobbyer og jeg har mine og vi trives veldig godt med det, tror vi hadde gått litt oppå hverandre hvis vi skulle gjort alt sammen, og vi har funnet ut at det er bra og ha litt "fri tid" vi er veldig flinke på og spise middag sammen så og si hver dag og vi tar oss tid til litt alene tid med en film ell lignende i helger. dette fungerer veldig fint og vi har det utrolig bra sammen.

Skrevet

Hobbyer? Hva er det???? ;-)

 

Her går omtrent all tid på jobb og barn, men vi er jo sammen om å planlegge huset vi skal bygge og sånt da, og det er jo et enormt prosjekt i seg selv.

 

Ellers har/hadde vi helt sprikende hobbyer og det er jeg kjempeglad for, da kan vi holde på for oss selv for å hente inn nye impulser og treffes igjen hjemme med ny energi :-) Vi har jo noen felles interesser så klart, men ikke så mange, vi er veldig ulike og det er jeg glad for, hadde følt meg kvalt av å ha en mann som skulle dele alt med meg tror jeg...

Skrevet

Har forøverig vært sammen i over 12 år og har snart 4 barn sammen, så for oss er ulikheten et pluss :-)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Ingen felles hobbyer nei. Vi er egentlig to ganske forskjellige personer, men har jo klart blitt farget av hverandre. Hobbyer har jeg egentlig ikke så mye av lenger, hehe. Trener litt, men ellers går tiden til skole, barn, hus og mann :-)

Begge er glade i å gå turer da, men blir lite av det nå med bekkenløsningen min...

Men jeg skal lære ham å spille gitar da, når vi får tid :-)

Vi har det kjempegodt sammen og jeg er glad vi ikke går oppå hverandre og deler "alt".

Skrevet

Har ikke så veldig mange felles hobbyer. Han liker og fiske, og det hender jeg er med der, synes selv det er koselig og fiske, selv om det har blitt litt mindre etter at barna kom.

 

Ellers så er vi noen sofagriser og koser oss hjemme :)

 

Kunne egentlig tenkt meg en hobby, men har aldri finni ut hva jeg har lyst til.. he he.. ikke lett det der nei.

Skrevet

han prioriterer å fiske med en kamerat og er nå plutselig blitt opptatt av at jeg ikke tar initiativ til å bli med,men det er liksom ikke så moro å sitte å vente på dem og datteren vår vil bli med å fiske og ikke får lov siden de står på glatte plasser.Jeg er totalt tappet for energi og han vil at jeg skal trene,men da må jeg jo ha med datteren vår etter jobb og hun har vært i barnehage for det er vanskellig for han å ha henne..... føler jeg gir og gir....men han får ikke nok....

Skrevet

Hva mener du med at det er vanskelig for mannen din å ha datteren deres etter jobb?

Skrevet

Da er ikke problemet deres at dere har ulike hobbyer, men at han er en egoistisk bortskjemt drittunge som ikke har forstått at han har fått en familie, han har rett og slett ikke klart å bli en mann enda...

 

Skjønner godt at du er frustert, jeg blir fly forbanne bare av å lese om ham, hehe... Er han dum som ikke forstår at han er urimelig, eller bare later han som? Jeg ville forlangt at han tok mer ansvar rett og slett.

Skrevet

Han er pasjonert datanerd og spiller diverse dataspill, jeg har interiør og scrapbooking på hjernen - to ganske så forskjellige hobbyer. Han vil gjerne at jeg skal spille sammen med ham, og jeg har prøvd et par ganger. Dessverre synes jeg det er dørgende kjedelig, så det gikk heller dårlig.

Men vi har en felles interesse, og det er film. Vi ser masse film sammen, og da koser vi oss:-) Spiser noe godt og fletter fingre, he he.

Ellers kan man jo finne på ting sammen uten at det nødvendigvis er en hobby: Bowle, biljard, gå en tur på ski, kino, restaurant, svømmehallen...

Skrevet

Vi har mange felles interesser, men "hobbyer" har vi vel ikke. Det har vi vel ikke hatt siden vi var 10 kanskje, he he:)

 

Men er ikke noe problem å gjøre noe sammen som vi begge liker da.

 

Trening rekker vi ikke for tida, men å gå turer sammen liker vi, sykle turer, se filmer, serier, gå på kino osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...